Gå til innhold

Et lite mirakel...


****MEG****

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA i september og har nå funnet ut at jeg er gravid igjen. Er innerst inne veldig glad, men veldig redd også. Vil ikke at det skal skje igjen. Har termin i slutten av juli. Testet svakt poitivt hos legen i dag. Jeg vil så gjerne bli mamma....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jo ganske mye til,å miste 2 ganger.Så du kan nok helt sikkert bare nyte det,å slappe av! Vet hvilke tanker du sliter med! LYKKE TIL!!!! Det går helt sikkert bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny spire :) Det går nok helt fint denne gangen, skal du se! jeg mistet i uke 13 i sommer og er nå gravid igjen. Kjempeglad for det, samtidig som jeg har den nagende uroen "tenk om, visst at..." slik du har. Skal ha ekstra oppfølging denne gangen, siden jeg mistet så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal krysse fingrene for deg:-) Håper alt går bra!

 

Jeg tror nok de fleste som akkurat har blitt gravide har det i bakhode at "tenk om noe skulle gå galt..", men når du har opplevd SA før, så skjønner jeg godt at du er nervøs. Jeg pleier å si til megselv at det beste jeg kan gjøre er å prøve å slappe av og tenke positivt. Også har jeg allerede begynnt å snakke til magen min (selv om jeg bare er i uke 6...;-) ) og si at "jeg vil gjerne ha deg i livet mitt, så vær så snill å bli der du er og vokse deg stor og sterk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da ble du jo gravid igjen fort :) Hvor langt var du på vei da du mistet? Jeg opplevde en missed abortion i vår og er nå gravid igjen, termin i starten av juli. Veldig spent på om det går bra denne gangen. De sier jo at de fleste opplever å miste en eller annen gang i løpet av livet, så vi kan no være glade vi er ferdige med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...