mamma sin kompis Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det forsvarlig på tanken på den sterke hornsalt lukta som blir?? Skal bake med svigers imorra...og hun vet ikke enda at jeg er på tjukken igjen hehe. Så kom jeg på¨den intense lukta av hornsalt. Om det har noe innvirkning på bønna i magen?? jaja, vet det høres teit ut...men må bare spørre
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hehe, du det kan jeg aldri tenke meg! Ser ikke for meg at hornsalt kan være så veldig skadelig for lillingen! Bak i vei du! :-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Må bare spørre...hvis noen her inne hadde sagt følgende: "ja jeg har hørt et sted at hornsaltlukt er dritfarlig for babyen", ville du da latt være å bake lefser i morra?
mamma sin kompis Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 nei, da måtte de ha kommet med en go grunn hvorfor? men bare lurer. Ganske intens lukt da, og over flere timer blir man jo ganske ør. Merket det i fjor da jeg bakte. leste om alt, hva man kan gjøre og ikke ved forrige graviditet. Men ingenting nevt om hornsalt. men måtte bare spørre
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Om du synes det blir sterk lukt kan du jo bare åpne et vindu! Bare si at du synes det blir litt varmt! :-)
mamma sin kompis Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 hehe, får gjøre det nå blir det lefse til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå