Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg trenger en real bra hold-in, HELST en hel body som bare jevner ut alt av valker!!! Skal ha barnedåp neste søndag, og det hadde vært fint om ikke "kjærlighetshåndtaka" gikk helt ned til gulvet...
Piri Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 http://www.tvins.se/no/products/supremesilhouette/supremesilhouette.php
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 WOW! har du prøvd denne?? ser jo nesten litt for godt ut til og være sant...?? men tusen takk!
Piri Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Har ikke prøvd den, men ei venninne til søstra mi har og hun påstår at den er helt unik. Men jeg har en liten filosofi om at kropp og hold-inn er som en ballong med lite luft. Prøv å klem på den og lufta forflytter seg bare....Har ei slags truse som går fra knærne til overst på magen. Den holder inn, jada, men fy så fleskete knær jeg får. Også den bilringen under brystene. hihi. Og når jeg da sitter og spiser, kjenner jeg at den ruller saaaakte ned over magen. hehehe.... Og da lurer jeg på slike hele-kroppen-hold-inn-greier.....Megavalker under øra og tær som agurker? hehe Neida, det er jo verdt et forsøk. Tror jeg skal droppe hele ikke-spise-noen-ting-som-helst-på-3-uker-slankekuren min og heller kjøpe en sånn...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hehe, nå lo hvertfall gubben godt! Skjønner poenget ditt, meeeeeeeen frista til og prøve da!!! Har 16kg fødsels-sjokolade-marengsmage som ikke er så innmari sexy, så kunne vært greit og hatt på noen fine klær uten og se ut som en michelinmann
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Men mulig en liten kjangs for at den kommer for sent, siden jeg trenger den neste søndag... Noen butikker som har da?? Har kjøpt en hold-inn strømpebukse, men det blir som du sier! den sklir ned bare du tar på deg skoa, også får man valkelår!
Piri Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ja, står det er 5 dagers leveringstid, sikkert virkedager. Men da skal den jo i teorien komme neste fredag:) Hva med bandasje?
Bella Donna Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Jeg har den saken fra Tvins. Den kan ikke trylle, men er ok. Tror det tok over en uke før jeg fikk den, men du kan jo ringe kundeservice og si at det haster. Ellers har undertøysbutikker noe lignende, men det koster brått rundt 1000-lappen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 isjda...ja,det var det! Har igrunn ikke råd til en dritt i forkant av dåpen, men noe må jeg jo ha... kanskje en fettsuging hadde vært bedre... Nei, tror jeg får surre på noe gladpack eller noe ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 www.whatkatiedid.com kjøp en underbust girdle. du finner den under lingerie og under rago tror jeg. waistchincheren er også kjempebra og corsoletten. men da må du ha pupper som passer en d-cup tror jeg.. eller dobbel d. husker ikke. jeg har alle 3 og er kjempefornøyd med de. også har de superfast service fra england. spør om de kan skrive gift på pakken så slipper du toll. jeg tror hun vanligvis gjør det. også er det litt mer sexy da, en den nylonstrømpesaken.. tipper mannen din blir glad om du har på deg noe sånt og sexy nylonstrømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå