Gå til innhold

Hva styres magefølelsen av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne jeg tenke meg å vite mer om hvis det er et allment råd å lytte til den..?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Egennytte

Sjølgodhet

Sult

Genenes skrik om formering

Allmen lyst

Allmen ulyst og giddalaushet

Altså de samme styringsmekanismer på magefølelse som på knelernes bønnesvar, bare uten den statsautoriserte religionsinnpakninga.

Skrevet

Hrmf. Og jeg som alltid har trodd det var intuisjonen...

Skrevet

underbevisstheten mener nå jeg. Jeg har ofte magefølelser, og den stemmer merkelig nok nesten hver eneste gang. Jeg har angret for at jeg ikke har fulgt den et par ganger, så nå lytter jeg til den.

Får ofte en sånn "angstlignende" følelse. Mer som spenning/redsel/knyting i magen. Ofte er det uten at jeg vet hva det er. Vet bare at noe kommer til å skje. Det hender noe hver eneste gang. Ellers kan jeg kjenne det samme ang avgjørelser. Jeg vet liksom hva som er riktig og ikke.

Skrevet

Du er for smart for deg selv askepått.

Så dvs at når du har vondt en plass f.eks i ryggen så sier du at den følelsen av smerte ikke eksisterer.

Ikke det at jeg påstår du noen gang har vondt i ryggen, det var bare et eksempel, i tilfelle du skulle påpeke at du ikke har vondt i ryggen.

Da kan man like gjerne si at følelser ikke eksisterer, det er bare kjemikalier. Hvilket er fakta, at det bare er kjemikalier...

Magefølelse (hjernekjemikalier) blir styrt av intuisjonen som oppfatter frekvenser de fleste ikke engang vet eksisterer.

Skrevet

Og da kan vi opplyse anonym om at alt koker ned til karbonforbindelser, så egentlig er vi ikke annet enn råttent løv alle sammen.

Skrevet

Askepått, ble ikke akkurat overrasket over at du ikke skjønte sammenligningen. :-)

Skal jeg forklare det med teskje?

Har vel aldri påstått at vondhet har noe med magefølelse å gjøre.

Du ler som den tåpelige kjerringen du er.

Og Doppler....

Koker vi det ned til kvantefysikk så er vi ikke mer en energi i forskjellige frekvenser. Vi har bare navn på disse forskjellige frekvensene.

Skrevet

så egentlig finnes vi ikke.

Skrevet

Energi er da høyst reelt, så reelt at vi og alt annet som eksister her er laget av det samme, bare i forskjellige frekvenser.

Energi forsvinner heller aldri.

Så udødlig vil jeg heller si.

Skrevet

Hva? Skal dere ta fra oss den gode gamle magefølelsen vår òg? Hva blir det neste, den lille fuglen som snakker oss i øret?

Skrevet

Ja her har du askepott da, som faktisk vet for sikkert at det finnes ingen overnatulige evner. Alt skal være dokumentert og bevist. Magefølelsen kan godt være et resultat av evner vi har. Man skal ikke alltid kun stole på logikken!

Skrevet

Hvorfor har jeg minus på IQ-scoren askepått?

Og hva er morsomt med det jeg skriver?

Kan du gi en begrunnelse? Regner med det blir stille fra deg. :-)

Du lever visst i din egen lille verden du, stakkars.

Hilsen anonymefjott. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...