Mockanin Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hvor mange plagg treger vi at boddyer, strømpebukse, ullbukse og ullgensere egentlig? Må ut og kjøpe dette nå og aner ikke hvor mye av hvert jeg trenger. Hvor lønner det seg å kjøpe dette i butikk i Oslo, Lørenskog, Strømmen, Lillestrøm-området? Når jeg var liten så hadde vi sånn Helly Hansen greier som var tykke og gode, finnes disse ennå? Hadde det til eldstemann når han var liten, det samme settet som broren min brukte, men det er borte nå (lånte det bort dumme meg). Hvor får man mest for penga? Billigst men alikevel bra. Stakkars liten, minsten var helt blåfrossen når jeg kom og henta han i bgh. i dag. Nå tar jeg rett og slett kredittkort og går på shoppern. Og før noen sier noe om å prioritere og greier, så er det sånn at de siste mnd. har vi vært nødt til å konsentrere oss om penger til mat pga. en del uforutsette utgifter. Derfor har vi ikke fått kjøpt inn disse nødvendighetene
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Mine jenter har 3 sett kvar med trøye og longs. 1 i barnehagen og 2 heima. Bruker heller longs enn strømpebukse, for då kan dei bare skifte sokker. Kan kjøpa 1 str større og då, så holder dei lenger. Kjøper vanligvis tom&trine ull på spar kjøp. Dei har også tjukk ullfrotte til ungar. Får mykje for pengane, og mine to eksemunger toler faktisk den ulla.
stolt mor til to:) Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 har, tre sett ull undertøy til hun største, å da bruker jeg et og har de to andre hjemme, har longs til skifte i barnehagen jeg kjøper rett og slett janus ull, jenta mi har ikke vært kald en enste dag enda i barnehagen, du får kjøpt janus ull på de fleste sånn barensikringen, barnas hus ovs.... men jeg kjøpte det på coop obs. 200 kroner billigere der enn barnebutikkene så det var greit:)
Mockanin Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Takk for svar. Sitter her med verdens dårligste samvittighet nå. I morgen blir det shopping. Kan ikke vente helt til jul med dette når det er så kaldt som nå.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg anbefaler virkelig tom og trine fra sparkjøp. Selv om det er billigst, er det skikkelig bra! Jeg velger det fremfor feks ulvang, det er rett og slett bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå