Tuttelure Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det flere som er i 3.pp her inne? !
Tez_ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 begynner på den når tanta blir borte! ho kom i dag gitt! 28 dager etter el. Så nå får vi krype under pleddet foran peisen om noen uker! =)
flypapir Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg er vel det... Ble gravid i 1.pp,men mistet. Har nettopp fått igjen mens,så er vel dermed i min 3.pp!
Tuttelure Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 har hatt besøk av tante rød to ganger etter at jeg slutta på pilla, håper det går fort til hun uteblir:)! samboer og jeg er så bebysjuke:) gleder meg så til å bli gravid og få baby.. drømmer om å ha en beby liggende på magen:) Hehe.. lønner seg vel ikke å tenke så mye på det.. mn det er jo klin umulig når man først har bestemt seg for å prøve.. studenter? unge? voksne? "1.gangsprøvere?"
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 er i vår 3pp etter at jeg mista i sept, men slutta på pilla i mars...men regner fra SA jeg;-)
Tobarnsmammaen Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Vi er i 3pp, og nå er vi veldig spente da TR ikke har vært på besøk ennå. Hadde ikm i går og sitter her med superømme bryster, mensmurringer, litt kvalm og svimmel.. Spennende dette! Lykke til alle sammen:)
mamma til 2... Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 går inn i 3 pp nå.... sist gikk det på 1 forsøk, men nå ser det ut til å drøye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå