Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hmm nå har jeg fått jobb intervju mandag, tirsdag og onsdag neste uke. Nå løsner det skikkelig her og det er bare så gøy. Håper det blir noen resultater ut av dette. Blir så spennende og nå må jeg bare vente til mandag... Blir en lang helg dette her.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Lykke til Jeg var jo på intervju i går, det gikk bra og profilen min tilsier at jeg passer i den type stilling som jeg søkte på. Men i dag fikk jeg høre at det er ei anna på jobben som har søkt samme stillingen, vi har like kvalifikasjoner men hun har lenger ansiennitet enn meg, så da er nok det toget kjørt tenker jeg...snufs, men det dukker forhåpentlig opp andre muligheter :-) Spennende med 3 intervjuer da! Skjønner godt at det blir en lang helg for deg ja!
Två små trollungar Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Wow! Jobbintervjuer hver eneste dag! Så spennende! Får virkelig håpe at du finner en jobb du liker, og der de liker deg tilbake! Lykke til!
Bellen^2 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Whow, du må bli bra drilla på intervjuer nå! Lykke til på alle tre intervjuene og håper drømmejobben er blant dem:)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ja dette er spennende.. Og det er ikke avskrekkende vanskelig å få jobber i dag.. Har fått 3 telefoner fra headhuntere som vil ha meg til å se på enkelte stilligner. riktignok i bransjen, og der er jeg kjent. Hadde engentlig ikke tenkt å begynne å sende ut noen CV'er, så jeg får bare sette meg ned og lage den og noen ord om meg selv.
Millapril Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 oioioi! Dette blir jammen spennende! Så gøy at det blir intervjuer hver dag, da er du liksom i siget! Gleder meg til å høre hvordan det går. Du kommer jo til å bli skikkelig proff på intervjuer du da! Dette blir moro! Masse lykke til, dette går så bra atte!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Oj oj! Dette er jo kjempespennende! Masse lykke til, tror nok du klarer dette veldig bra. Skjønner at du gleder deg. Hold oss oppdaterte :-)
Solstråle72 Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Så spennende! Du er tøff som gleder deg til jobbintervju, jeg blir bare så dritnervøs, jeg :-) Ønsker deg mye lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå