Gå til innhold

Bells24:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ny og har allerede lagt deg ut med selveste dronningen her. Da er du rett og slett allerede upopulær og kan skaffe deg et nytt nick eller drite i det og arbeide videre med det, etter min mening, forfriskende imaget ditt.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Og her har vi et innlegg fra De Bitres Forbund. Det er aldri annet enn bittert, uansett hvordan det pakkes inn.

Skrevet

Ikke bry deg suger'n. Du er uansett ei kjempejente! :-)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg er uansett aldri ei kjempejente.

Skrevet

Å joda. Selv om jeg er anonym har jeg jo lagt merke til hvor klok du er. For ikke å snakke om uttrykksmåten din! Ikke mange som når opp til ditt nivå her!

Skrevet

Du har ikke skjønt noenting, du.

Spiller faktisk ingen rolle om man krangler. Det er faktisk det som er poenget med denne siden.

De fleste klarer også å ha en sivilisert tone på nye innlegg.

Skrevet

Nok et tilskudd til kalkunfitteligaen:-)

Skrevet

Vel, det spørs om ikke du evner å se det.

Skrevet

Neida, det er bare du det som har låst deg fast i at har man vært uvenner én gang, så må man slenge drit og være bitre fiender til dødens dag.

Om Bells24 er saklig eller morsom eller interessant eller noe sånt, så er det godt mulig at hun vil få mange trivelige svar.

De fleste forholder seg til innlegg, ikke person. Ja, da mener jeg normale folk her inne. Ikke anonyme som henger seg opp i utseendet, sannferdighet og andre ubetydeligheter hos div. brukere.

Skrevet

"De fleste forholder seg til innlegg, ikke person."

*En litt kraftigere golfapplaus*

Skrevet

Glad i å dekorere med stjerner?

Lyst å prate om det?

Skrevet

He he anonyme er da godt kjent for å løpe bak anonymknappen for å gyve løs på personer, utseende og hva folk jobber med. Men igjen så er det så tydelig tegn på at dette er den eneste måten personen klarer å heve seg selv, ved å disse andre::::=)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...