Gå til innhold

Denne magemålingen altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går måtte vi inn til ekstra kontroll på KK fordi magen min hadde vokst så lite siden sist kontroll. Og hva ser de på ultralyd? Joda... Baby som ligger fint med hodet ned og ryggen inn mot min rygg (derfor måles magen til å være mindre enn tidligere når nurket struttet med rompa ut mot min navle)

Og babyen vår var faktisk større enn gjennomsnittet! :-)

Veldig lettet og glad og fornøyd!

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Mye greier...

Men bra de tar forhåndsregler da...

Min jordmor maste om vekten idag, og ikke symfysen.. Litt slisomt med alt dette fokuset på alt som er farlig/ikke og hva en må tenke på hele tiden!

Bra alt stod bra til da!

Da kan du nyte kvelden :-)

Klem

Skrevet

Jeg var på ekstra ultralyd i dag jeg også. Syns det var kjempeskummelt da jordor sa magen min hadde blitt mindre på en hel måned.. klarte ikke å tenke på annet og anså meg selv som en dårlig "ruger". Fikk heldigvis hastetime hos gynekolog dagen etter, så jeg slapp å vente til neste jordmorkontroll. Alt stod supert til med den lille jenta vår, hun hadde mål "etter boka" og fine pustebevegelser og alt det der. Godt å kunne starte helgen med å ikke være bekymret.

Skrevet

Så bra at det så fint ut! Ikke helt greit med disse målingene...

Vi var også en tur på kk på onsdag, fordi tulla hadde lagt så rolig hele dagen. Men når vi kom dit og fikk på CTG-beltet rundt magen satte hun igang:) Vektestimering: 1529 gram! Tenk at hun har blitt så stor allerede!

God helg, Birthe, håper du har hatt en fin fridag:)

Skrevet

Jepp, bra de tar ting på alvor! Og bra at alt stod så fint til med dere også!

Og Erisa: vi har hatt en fin fridag, men er noe ør i hodet etter kontinuerlig mas fra de to søte små HEEEEELE dagen... ;-) Kose deg på Bim-treff i morgen!

GOD HELG!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...