kokosyklus Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 I morgen er jeg videre i 3. trimester! huff og huff! Skummelt og morsomt på en gang:)
Labambie Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Så moro!! Er sikkert koselig der inne da... Kommer etter om 1 uke akkurat jeg. Holde av plass til meg da,så jeg kjenner igjen ett navn når jeg kommer?
kokosyklus Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Skal holde av plass og ønske deg velkommen med jubel og korpsmusikk:) :)
Labambie Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Nice! Da gleder jeg meg enda mer! Så får du kose deg i mellomtiden med slimpropper og rier.. God helg og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå