Tornado20 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg var hos legen idag, og har visst kraftig urinveisinfeksjon, fikk medisiner for dette,men detee kunne fremkalle veer sa han.. Er det noen flere som har vært borti dette, eller fått medisiner mot dette? Kanskje ungen kommer tidligere:)?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 er ikke tablettene en får rier av, det er urinveisinfeksjonen i seg selv som kan fremprovosere rier/veer. Tablettene er jo en vanlig antibiotika/penicillin kur.
Tornado20 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Okey, legen min sa at man ikke ga disse pillene til gravide som ikke hadde fullgått 37 uker, for de fremkalte veer noen ganger.. Men det er bare å vente å se da:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 okai, kanskje jeg som har misforstått da...!
Tornado20 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Ikke veit jeg:) Men får vente å se da:)
Elskeråværemamma Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg har også hørt fra en lege at urinveisinfeksjon kan sette igang fødselen....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Urinveisinfeksjon kan gi for tidlig vannavgang, men tviler på at det kan fremkalle rier;o) Alle infeksjoner i skjeden og deromkring kan gi for tidlig vannavgang, og det er derfor de bør (om mulig) behandles selv om man er gravid. (strebtokokk B, klamydia, osv, osv) Leste om tablettene dine inne på felleskatalogen, men fant ikke noe om at det kan være riefremkallenende. Det er godt mulig at det legen din har sagt stemmer likevel:o) Kanskje har du fått en høy dose??
Tornado20 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2007 Har ikke peiling, kan hende jeg har misforstått og, men men.. Har bare 13 dager igjen nå uansett, så får jeg rier, kan det være en vanlig ri og:) Takk for svar!
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Jeg går på selexid nå og gjorde for ca 1-2 mnd siden også, tok da 3 tabl daglig i ca 1 uke(husker ikke hvor lenge men rundt den tiden). Jeg er snart 38 uker på vei og ingen rier her altså hehe så tror ikke de er det. Legen min sa ingenting om det iallefall, men hadde ikke gjort noe da hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå