juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jenta mi er til utredning for mistanke om reflux og har bilyd på hjerte og skal på kontroll på det og...jeg vil drøye vaksinen til jeg har svar fra sykehuset føler det er rett...hva hadde dere gjort?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Gjør det du føler er riktig! Det viktigste er at du føler deg trygg på at hun har det bra. Jeg tror ikke det er farlig å ta vaksinen (i såfall kommer HS til å foreslå at dere drøyer den), men dersom du føler deg usikker så venter dere. Ingenting i vegen med å utsette den vaksinen litt. Lykke til med både utredning og vaksine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå