Gå til innhold

skal lage verdens beste til søndag... men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg steke kaka på lørdag og ha i fyllet på søndag????

lillegutt skal sove hos sin bestemor fra lørdag til søndag, og da gidder jeg ikke stå opp før jeg våkner for å lage kake.... er sjelden jeg kan sove så lenge jeg vil.... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan lage hele kaka ferdig pål ørdag, bare du lar den stå kaldt

Skrevet

takk... men tenkte kanskje det var bedre om jeg venta med fyllet til søndag.. men god blir den vel lell... håper jeg... første gang jeg skal lage selv... hehe

Skrevet

kaka er mye bedre når den står en natt helt ferdig med fyll....Jeg skal også lage den etter øsnke fra sambo, og jeg lager hele ferdig på lørdag! Inkl fyllet!!!!

Skrevet

hvordan lager du fyllet....?? i oppskrifra jeg fant skulle jeg piske krem og blande med ferdig vaniljekrem......

Skrevet

Jeg blander nesten 50/50... Kremfløte og vaniljekrem, da er den best! I tillegg skal jeg ha i små hakkede biter av kokesjokolade i kremen!!!!

Skrevet

Du kan godt lage bare kaken på lørdag og lage fyller på søndag.

Vi lar kaken stå i formen i en plastpose vi.

Bruker bare vanlig krem uten vanilje i vi.

Skrevet

anbefaler deg å bruke slik pakke fra freia - vaniljesaus uten koking. bak på finner du oppskrift på vanilje krem. bruker en slik pakke + en pakke fløte 3,3 dl

Verdens beste er best ;)

Skrevet

å jeg mååå ha vanilje i jeg... vanilje er jo så godt.... :o) jeg skal lage den i rund form.... :o)

Skrevet

Og, ja ha i fyllet imorra. Kaken blir mye, mye bedre av å stå en dag. Da blir ho saftig og god ;)

Skrevet

kunne gjort det, men så har det seg faktisk sånn at det er de nærmeste butikkene her har det ikke..... må da kjøre 30 min til den neste og det gidder jeg ikke.... svigermor pleier alltid å hamstre når ho kommer over det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...