Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde dilla på reker, spiste det mange ganger da jeg var gravid. Har aldri hørt det er farlig eller noe, men vet at man ikke skal spise det når man ammer da barnet får veldig vondt i magen.
mamma`n til Jonathan Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar:) Da skal jeg dra å kjøpe ferske reker )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Bare hyggelig;o) Jeg merket aldri noe og spurte legen min også og han mente at kroppen selv sier ifra om du har spist noe du ikke bør spise under graviditeten, altså at du får veldig vondt i magen eller utslett ol... Før i tiden kunne man jo spise alt;o)
Mikroline Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg synes ikke du skal stole helt på legen din her, kroppen vet ikke hva som er farlig før man har spist det, og da er det jo for sent. Nylig var det jo en episode med listeria i mykost, noe som er veldig farlig for fosteret, og det er en grunn til at flere ting frarådes å spise under graviditet (rakfisk, noen myke oster osv.). Men, du har helt rett i at man kan spise reker når man er gravid. Det kan man forsåvidt også mens man ammer, tror bare det er de som har allergi i familien som frarådes dette nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå