L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Gutten vår på 5 uker har ganske tett nese til tider. spesielt om morgenen, men også ellers på dagen. Mistenker at han kanskje har samme som faren, en form for skeivhet inni nesen. Når han gråter blir det en slags grynting... Jeg har prøvd å dryppe morsmelk i nesen, men syns ikke det har hatt noen effekt. Vet dere om det er noe annet jeg kan prøve? Skal på kontroll til uka og skal ta det opp da? Vil gjerne høre fra andre med lignende problemstilling!
bamby Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Kjøp saltvannsdråper...slike vi voksne også bruker! min tulle er spesielt tett etter natta, og drypper noen få dråper i nesen, det hjelper bra mot tett nese! Andre jeg kjenner har også brukt en slags pumpe for å få ut buser...de skryter av denne de av dem som fikk den til:)
bamby Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Burde kanskje lagt til at alle babier er litt tette i nesen, jenta mi er 7 uker,jeg fiksa heller ikke dryppe morsmelk i nesen hennes!
Mari 74 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Bruker saltvannsdråper og en slik "dings" til å suge ut snuen med, det hjelper godt, selv om han protesterer heftig når det skal gjøres. Kjøpes på apotek, kan anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå