Gå til innhold

Herreguuud for en fantastisk pappa han er!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han synger lykkeliten tilsnuppa, men i "hans egen versjon" (den ligner overhodet ikke på lykkeliten annet enn i melodien)

Han er blirr kjmpeflink til å ordne med henne uten at jeg ber om det, han nusser og susser og koser og går tur med henne i vogna, står opp om natta og gir smokk, skifter bleie og bysser så godt han kan.

Jeg blir nesten rørt når jeg hører hvordan de "prater" sammen på stellebordet:)

Flere med fantastiske pappaer/samboere her??

jeg vet jeg skrev for en stund siden at han var verdens verste far, men vi har hatt en skikkelig oppvask og nå er det en helt ny hverdag!!

Jeg tror han led av "fødseldepresjon for pappaer" rett og slett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke akkurat klage over han jeg bor med nei. Han er topp. Ville ikke byttet han bort mot noen..

Skrevet

Pappan til gullet mitt har nok også vært rammet av en fødselsdepresjon for pappaer.... :)

Nå når hun er blitt litt større er det en fryd å se de to i lag...han stuller og steller og drar på tur med henne uten problem...

Det er så godt å se det unike forholdet de to har.. :))

Skrevet

Så koselig å høre!

Min også er helt fantsatisk med lillegutt:o)

Det er utrolig delig å se hvordan begge to lyser opp når de ser hverandre da pappaen er ferdig på jobb feks:o)

Skrevet

min er ikke så fantastisk at det er noe å rope opp om...

Han skifter bleie hvis jeg ber ham om det. Ellers holder han henne hvis jeg spør om han kan få henne til å rape mens jeg går på do eller noe. Når hun har rapt legger han henne ned.

Er ikke så mye å skryte av nei...

Skrevet

Min tilhører og kategori: fantastisk pappa :-)

Der varmer hjerte mitt hver gang når han kommer hjem og småen smiler så fort han får øyne på han :-) Han er flink til å ta seg av småen akkurat som dere andre over skrev :-) Han skal jeg holde godt fast. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...