Gå til innhold

Postafen reise/kvalmestillende???Nogen andre så har brukt d i uke 13+???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig skeptisk til tabletter i utgangspunktet,men etter kvalme og oppkast side uke 7 bjunner jeg virkelig å bli lei.Legen sa jeg kunne ta d,men er så usikker likevel:(

Takker for svar:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd postafen men har hørt om mange som har god effekt av det.. Legen ville ikke anbefalt det om det var farlig for babyen!!!!!!!! Jeg går på afipran og det funker nokså bra selv om noen dager er tyngre enn andre........ Gleder meg bare til det hele er over....... Slitsomt å føle seg dårlig hele tiden - hadde nesten vært en lettelse å få kaste opp innimellom, men jeg plages bare med kvalme.....

Skrevet

ej brukte det fast med førstemann frå ej va ca 7 veker til ca 18 veker. Denne gangen hjalp ikkje dei so no ar eg budd på do i 5 mnd......

Skrevet

Jeg tok reisesyketabelleter nesten hele svangerskapet med første mann ( ikke hver dag da, legen anbelfalte meg å bare ta dem når det var virkelig nødvendig) Var en blå eske som selges resepfritt på apoteket ( husker ikke hva de heter)

Trøst deg med at kvalmen forsvinner så fort du har født....:)

Skrevet

Jeg bruker de daglig. HAr brukt de under begge mine forrige sv.skap og jeg bruker de nå også.

Ingen av mine barn har tatt skade av disse.

Jeg tar de pga allergi da.

Skrevet

Jeg brukte de i begynnelsen av svangerskapet, anbefalt av lege. Men jeg ble så innmari trøtt (og var ganske trøtt fra før) og med en 1 åring hjemme kunne jeg ikke sove når som helst. Så jeg måtte slutte en dag jeg merket at øynene ville gli igjen mens han lekte på gulvet.. Det var siste gangen jeg brukte de!

Skrevet

Jeg har brukt de, men litt vanskelig og si om de har hatt noe særlig effekt eller ikke ettersom formen min har vært veldig varierende. Ble veldig døsig av de, men jeg hadde gitt de et forsøk vis jeg var deg...

Skrevet

Hei!

JEg bruker også dissa tablettane.Men bruker også ett armbånd mot reisesyke/kvalme i tillegg......Er kvalm 24 timer i døgnet så bruker alt jeg kan,det har så langt stoppa do besøkene selv om jeg enda har kvalmebyger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...