Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Ligger rett ved barnehage osv. =) Link: http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11583248&sid=5ecba4Sj7235128&pos=10&tot=22&WT.svl=Link evt: FINN-kode: 11583248 Synes ikke nødvendigvis det var så fint innvendig, men skal ikke mye til for å få det litt penere tror jeg ;-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 veit ikke hva prisene ligger på der jeg.. men er noen ting dere bør tenke på hvis dette er et sted hvor prisen er normal og ikke lav. badet burde omgjøres og dette er dyrt..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Kjæresten mener det er en relativt god pris, men han har jo ikke peiling. Regner med å få ca 3-4 mill for leiligheten jeg eier nå, så da skulle vi ha nok til å pusse opp badet i alle fall :-P Tenkte å snakke med en venn av meg som jobber innen eiendomsmegling, for er jo litt usikker på prisen..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 hva med å kjøpe hus i stedet? er jo i tillegg nesten 6000 i felleskostnader i mnd .. det er ganske mye ...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ja det er jo noe å tenke på så absolutt... Har jo drømt om hus lenge jeg ;-) men synes det er vanskelig å finne noe fint altså!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 finn heller et billig hus som ser helt jævlig ut og heller puss og etter eget ønske litt maling gjør susen:) og da slipper du legge ut over 70000 i året i felleskostnader:) bruk tia.. ikke kjøp for å kjøp det er det dummeste man gjør.. forresten eier du leiligheten alene ?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ja. Takk for tips. Hadde jo vært litt gøy å pusse opp et hus og gjøre det med "vårt". Jeg eier leiligheten alene ja ;-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 husk å få huset på deg sjøl og da:) om han ikke har lån sammen deg da:) greit å være på safern:) Men tro meg som sagt siden du allerede har leilighet..vent til det er noe du faller for skikkelig..viktigste er å se mulighetene.. bare spør om du trenger mer tips:)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk Lilo_Med_barn_i_magen =) Jeg vi skal nok ha "særeie" ja hehe :-P Og det er jo ikke noe stress som du sier...vil jo finne et sted hvor jeg kan bo i maaange år og hvor barna mine kan vokse opp ;-)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 signerer Lilo_Med_Barn_i_Magen jeg. det er MYYE bedre å kjøpe ett hus til ingenting som må pusses opp(da får det man jo som man ønsker) dårlig regnestykke: 1 stk hus med hage til 1mill 1 stk oppussing til 1-2 mill 1-2 mill igjen til nedbetaling av gjeld eller å legge bort på sparekonto til bil eller lignende. det er ett mye bedre regnestykke etter min mening;) pluss som sagt du slipper fellesleia og det vil spare deg for MYE penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå