*sola ღ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Ok, ble litt vel engasjert her nå kanskje.. Er tydeligvis noen episoder jeg har gått glipp av, når kan den der corey inn i bildet og hvem er han? Ååååååååååå..........for en drittsekk.........
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Æ å lure veldig på hva som skjer..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ja han politifyren..!? Skjønner ingenting, hadde ikke fått med meg at det er noe snusk med han..
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg vil også vite...Hvorfor er han ute etter Irene?
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Han er ute etter Irene fordi hun satt eller kjente noensom satt i juryen for noen år tilbake og dømte faren hans i fengsel der han tok selvmord....så corey klandrer alle for faren sin død
*sola ღ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Å, takk skal du ha! Så Irene vet ikke hvem han er sønn av da, selvsagt. For en sleip liten f... Ble forbanna her jeg, men har roa meg ned nå. :-)
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 De finner det ikke ut før jack finner en mappe som corey har i ryggsekken sin om saken da det stod om det i avisa og sånn
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Supert å ha noen som er oppdattert...:0)
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 jeg ligger litt foran fordi de viser home and away på tv3 sverige på morran og der ligger de ett stykke foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå