Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: Alder: Bor(feks. fylke): Antall barn: Yrke/utdanning: Sivil status: Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): 2 tv-serier du ser mye på: Favorittfilm: Favorittstil(klær): Mat: Hvor mange fremmedspråk kan du?: Favorittfag når du gikk på skolen?: Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Favorittfarge: Din hårfarge: Øyefarge: Leier eller eier hus/leilighet: Lykketall: Hvor mange timer ukentlig på DiB?: Har du hatt regulering?: Tattovering(hvor og hva): Piercing (hvor og hva): Har du noen fobier?: Hva er fargen på veggene i stuen din?: Liker du melk eller vann?: Brus eller saft?: Sjokolade/godteri eller frukt?: Synger du i dusjen?: Uvaner: Antall skopar: Hvilken shampoo syns du er best: Har du kort, halvlangt eller langt hår?: Hårtype(krøller,stritt osv): Hvor lenge varte fødselen din?:
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: Begynner på H Alder: 28 Bor(feks. fylke): Akershus Antall barn: Snart to Yrke/utdanning: --- Sivil status: Samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): Mange 2 tv-serier du ser mye på: Greys Anatomy Favorittfilm: Mange Favorittstil(klær): Avslappet Mat: Mye Hvor mange fremmedspråk kan du?: 3 Favorittfag når du gikk på skolen?: Engelsk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Pampers og First price Favorittfarge: blå og grønn Din hårfarge: Blond, for øyeblikket Øyefarge: Grønne Leier eller eier hus/leilighet: Leier hus Lykketall: 4 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: 3 Har du hatt regulering?: nei Tattovering(hvor og hva): nei Piercing (hvor og hva): nei Har du noen fobier?: edderkopper Hva er fargen på veggene i stuen din?: gule Liker du melk eller vann?: begge deler Brus eller saft?: ikke saft Sjokolade/godteri eller frukt?: ja takk Synger du i dusjen?: ja Uvaner: mange Antall skopar: mange Hvilken shampoo syns du er best:--- Har du kort, halvlangt eller langt hår?: langt Hårtype(krøller,stritt osv): stritt.... Hvor lenge varte fødselen din?: ca ti timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Har ikke tenkt å legge ut "hele" livshistorien min her... har et håp om å være delvis anonym. Men noen kan jeg sikkert svare på: Alder: 26 Bor(feks. fylke): Akershus Antall barn: 1 Sivil status: Forlovet 2 tv-serier du ser mye på: Friends og Greys anatomy Mat: Taco Hvor mange fremmedspråk kan du?: 2 Engelsk og noe fransk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Pampers Hvor mange timer ukentlig på DiB?: Altfor mange, man bare når barnet sover. Hvor lenge varte fødselen din?: 31 timer fra start til slutt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Fornavn:M... Alder:21 Bor(feks. fylke):vest agder Antall barn:2 Yrke/utdanning:kundeservice Sivil status:gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): hillsong 2 tv-serier du ser mye på: oppussingsprogrammer, nyheter Favorittfilm: vet ikke helt.. Favorittstil(klær): vanlig:) Mat: meksikansk Hvor mange fremmedspråk kan du?:2 Favorittfag når du gikk på skolen?: gym Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: pampers Favorittfarge: blå Din hårfarge: mørk Øyefarge: grønn Leier eller eier hus/leilighet: leier Lykketall: 86 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: 3-4 timer Har du hatt regulering?: nei Tattovering(hvor og hva): nei Piercing (hvor og hva): har hatt i navelen Har du noen fobier?: nei Hva er fargen på veggene i stuen din?: lys Liker du melk eller vann?: vann Brus eller saft?: brus Sjokolade/godteri eller frukt?: frukt Synger du i dusjen?: nei Uvaner: biter negler Antall skopar: 3 Hvilken shampoo syns du er best: bpluss Har du kort, halvlangt eller langt hår?:langt Hårtype(krøller,stritt osv): stritt Hvor lenge varte fødselen din?:nr1: 3 timer og 40 min, nr2 under 20 min
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: C*************** Alder:28 Bor(feks. fylke):Akershus Antall barn:1 Yrke/utdanning:Bacherlorgrad Sivil status:Gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv):Mange 2 tv-serier du ser mye på:CSI Favorittfilm: Favorittstil(klær):Preppy Mat:Indisk Hvor mange fremmedspråk kan du?:Engelsk og Fransk Favorittfag når du gikk på skolen?:Engelsk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:Libero Favorittfarge:Brun Din hårfarge:Brun Øyefarge:Brun Leier eller eier hus/leilighet:Eier hus Lykketall:6 Hvor mange timer ukentlig på DiB?:nok Har du hatt regulering?:ja Tattovering(hvor og hva):nei Piercing (hvor og hva):ja, navel Har du noen fobier?:flere Hva er fargen på veggene i stuen din?:Refleksjon Liker du melk eller vann?:vann Brus eller saft?:brus Sjokolade/godteri eller frukt?:frukt Synger du i dusjen?:nei Uvaner:hissig Antall skopar:aaaltfor mange Hvilken shampoo syns du er best:Toni & guys moisturising shampoo Har du kort, halvlangt eller langt hår?:halvlangt Hårtype(krøller,stritt osv):glatt Hvor lenge varte fødselen din?:15 timer
ScaryMama Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: Karen Alder:27 Bor(feks. fylke):Buskerud Antall barn:1 Yrke/utdanning:Bacherlorgrad i psykologi, profesjonsutdanning i psyk. Sivil status:Gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): Angelina Jolie, Anthony Hopkins 2 tv-serier du ser mye på:Nip/ tuck, House Favorittfilm: Titanic Favorittstil(klær): Klassisk Mat:Indisk Hvor mange fremmedspråk kan du?:Engelsk, kunne en del fransk da jeg var yngre Favorittfag når du gikk på skolen?: psykologi Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:Pampers Favorittfarge:Blå, sort Din hårfarge:Mørkebrunt med lillaskjær Øyefarge:Grå Leier eller eier hus/leilighet:Eier hus Lykketall:7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: varierer veldig Har du hatt regulering?:nei Tattovering(hvor og hva): venstre overarm, høyre underarm, flere på ryggen og tatovering av navnet til mannen på venstre hofteben Piercing (hvor og hva):har bare i ørene nå, men har hatt veldig mange tidligere Har du noen fobier?:nja, egentlig ikke, men jeg liker ikke frosker! Hva er fargen på veggene i stuen din?:trevegger Liker du melk eller vann?:Vann Brus eller saft?: Lettbrus Sjokolade/godteri eller frukt?: Sjokolade!!! Synger du i dusjen?: Ja Uvaner: Sier mye dumt uten å tenke meg om Antall skopar:Mange nok Hvilken shampoo syns du er best: Kerastase Har du kort, halvlangt eller langt hår?:Langt Hårtype(krøller,stritt osv): Mye fall, men jeg bruker rettetang Hvor lenge varte fødselen din?: 36 timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Bor(feks. fylke): Hordaland Antall barn: To Yrke/utdanning: Student Sivil status: Gift 2 tv-serier du ser mye på: Hotell Cæsar. Grey's Anatomy Favorittstil(klær): Jeans og topp med trekvart erm Hvor mange fremmedspråk kan du?: Ett Favorittfag når du gikk på skolen?: Språk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Pampers Favorittfarge: Svart Din hårfarge: Rødbrunt Øyefarge: Grønne Leier eller eier hus/leilighet: Eier enebolig Lykketall: 7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: 5-10 Har du hatt regulering?: Nei Har du noen fobier?: Edderkopper Hva er fargen på veggene i stuen din?: Eggeskall Liker du melk eller vann?: Vann Brus eller saft?: Brus Sjokolade/godteri eller frukt?: Digg Synger du i dusjen?: Nei Uvaner: Marlboro light Antall skopar: 50? Har du kort, halvlangt eller langt hår?: Langt Hårtype(krøller,stritt osv): Krøller Hvor lenge varte fødselen din?: 4 timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Fornavn:* Alder:27 Bor(feks. fylke):Rogaland Antall barn:1 Yrke/utdanning:Butikksjef Sivil status:Gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv):Mange 2 tv-serier du ser mye på:Greys Anatomy Favorittfilm:Har ingen favoritt Favorittstil(klær):Varierer Mat:Skalldyr, taco Hvor mange fremmedspråk kan du?:Engelsk,tysk, litt fransk og spansk Favorittfag når du gikk på skolen?:Norsk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:Libero Favorittfarge:Ingen Din hårfarge:Brun Øyefarge:Grønn Leier eller eier hus/leilighet:Eier hus Lykketall:3 Hvor mange timer ukentlig på DiB?:1-2 Har du hatt regulering?:Nei Tattovering(hvor og hva):Nei Piercing (hvor og hva):Ører, navle og intimpiercing Har du noen fobier?:Edderkopper Hva er fargen på veggene i stuen din?:Cafe latte Liker du melk eller vann?:Vann Brus eller saft?:Brus Sjokolade/godteri eller frukt?:Godteri Synger du i dusjen?:Nei Uvaner:Røyker Antall skopar:Mange Hvilken shampoo syns du er best:Kerastase Har du kort, halvlangt eller langt hår?:Langt Hårtype(krøller,stritt osv):Krøller Hvor lenge varte fødselen din?:29 timer til hasteks
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: DÆ HAR E JA:) Alder: 23 Bor(feks. fylke): NORDLAND Antall barn: BÆRE EI- VÆRDNS FINASTE:) Yrke/utdanning: ALMENNLÆRAR Sivil status: FRI SOM FUGELN Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): 2 tv-serier du ser mye på: SCRUBS OG CSI Favorittfilm: GLADIATOR-KAN SJÅ DEN OM Å OM IJÆN Favorittstil(klær): Mat: DÆ MÆSTE GÅR NE Hvor mange fremmedspråk kan du?: ENGELSK TYSK FRANSK OG SPANSK Favorittfag når du gikk på skolen?: O-FAG Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: LIBERO Favorittfarge:GRØNN Din hårfarge: MØRKEBRUN Øyefarge:MØRKEBRUN Leier eller eier hus/leilighet: LEIER Lykketall: 7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: ITJE TÆLT- KANSKJE 5? Har du hatt regulering?: MÅTTE VESST DÆ JA Tattovering(hvor og hva): KINESISK TÆGN PÅ LÆGGEN Piercing (hvor og hva): NEI..SÅNN TØRR E ITJE Har du noen fobier?: HATÆ Å FLYG Hva er fargen på veggene i stuen din?: KVIT Liker du melk eller vann?: JA, TAKK BEGGE DELER Brus eller saft?: BRUS Sjokolade/godteri eller frukt?: JA! Synger du i dusjen?:NEI, SØNG BÆRE FØR TULLO Uvaner: MANGE Antall skopar: NÆSTN 30 Hvilken shampoo syns du er best: SUNSILK Har du kort, halvlangt eller langt hår?: LANGT OG TJUKT Hårtype(krøller,stritt osv): HEILT RÆTT NED Hvor lenge varte fødselen din?: ET PAR TIMÆ
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: ?? Alder: 24 Bor(feks. fylke): Akershus Antall barn: 2 Yrke/utdanning: Sosionom Sivil status: Gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): Tja.. Si det 2 tv-serier du ser mye på: Frustrerte fruer, hotell cæsar=) Favorittfilm: Siste gode var Mars og Venus, har ingen favoritt Favorittstil(klær): Jeans og røff topp Mat: Alt av rødt kjøtt Hvor mange fremmedspråk kan du?: 2 Favorittfag når du gikk på skolen?: Sosialt arbeid Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Libero Favorittfarge: ?? Din hårfarge:Lys brun Øyefarge: Grønn Leier eller eier hus/leilighet: Eie Lykketall: 23 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: 3 Har du hatt regulering?: Nei Tattovering(hvor og hva): Ja. Piercing (hvor og hva): Nei Har du noen fobier?:Nei Hva er fargen på veggene i stuen din?: Latte Liker du melk eller vann?: Melk Brus eller saft?: Brus Sjokolade/godteri eller frukt?: sjokolade Synger du i dusjen?:ja Uvaner:hmm.... Antall skopar: ?? Ikke så altfor mange Hvilken shampoo syns du er best: Spiller ingen rolle Har du kort, halvlangt eller langt hår?: Halvlangt Hårtype(krøller,stritt osv): fall Hvor lenge varte fødselen din? : Hatt flere, siste 17timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: XXXX Alder: 34 Bor(feks. fylke): ROGALAND Antall barn: 2 Yrke/utdanning: 3 ÅR HØYSKOLE Sivil status: SAMBOER Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): ELTON JOHN, RICHARD GERE 2 tv-serier du ser mye på: SER INGEN SERIER FOR TIDEN Favorittfilm: TITANIC Favorittstil(klær):KLASSISK Mat:AMERIKANSK Hvor mange fremmedspråk kan du?:ENGELSK OG TYSK Favorittfag når du gikk på skolen?:NORSK Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:LIBERO Favorittfarge:HVIT Din hårfarge:AKKURAT NÅ GYLDENBRUN Øyefarge:BRUN Leier eller eier hus/leilighet:EIER HUS Lykketall:7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?:VARIERER, GJERNE 7 Har du hatt regulering?:JA PLATE EN GANG I TIDEN Tattovering(hvor og hva):NEI Piercing (hvor og hva):ØRENE:-) Har du noen fobier?:EDDERKOPPER.. Hva er fargen på veggene i stuen din?:EGGESKALL Liker du melk eller vann?:VANN Brus eller saft?:BRUS Sjokolade/godteri eller frukt?:SJOKOLADE Synger du i dusjen?:NEI Uvaner:RØYKER Antall skopar:VELDIG MANGE, ANER IKKE Hvilken shampoo syns du er best:REDKEN Har du kort, halvlangt eller langt hår?:HALVLANGT Hårtype(krøller,stritt osv):LITT FALL Hvor lenge varte fødselen din?:10 OG 6 TIMER
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: renate Alder: 24 Bor(feks. fylke): rogaland Antall barn:1 Yrke/utdanning: bare v.g.s utdanning Sivil status: samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): celine dion,christina A,Bryan Adams +++++ 2 tv-serier du ser mye på: king of qeens,sex and the city+++ Favorittfilm: mange..... Favorittstil(klær): jeans Mat: alt med kylling... Hvor mange fremmedspråk kan du?: 2 (tysk og engelsk) Favorittfag når du gikk på skolen?: historie og engelsk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: libero og cien Favorittfarge: gull Din hårfarge: brun Øyefarge: brun/grøne Leier eller eier hus/leilighet: eier hus Lykketall: 8 (min datters fødselsdag) Hvor mange timer ukentlig på DiB?: kansje 4? Har du hatt regulering?: nei Tattovering(hvor og hva): på nedre del av magen på venstre side...kinesisk tegn som betyr indre styrke! Piercing (hvor og hva): navlen...(tatt ut nå da) Har du noen fobier?: høyder Hva er fargen på veggene i stuen din?: varm hvitt/gul farge.... Liker du melk eller vann?: vann Brus eller saft?: PEPSI MAX Sjokolade/godteri eller frukt?: alt søtt..... Synger du i dusjen?: nei Uvaner: bite negler Antall skopar: vet ikke....10-15?? Hvilken shampoo syns du er best: loreal` Har du kort, halvlangt eller langt hår?: til skuldrene Hårtype(krøller,stritt osv): krøller Hvor lenge varte fødselen din?: ca 24 timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: Alder:-33 Bor(feks. fylke):- oppland Antall barn:-1 Yrke/utdanning:-omsorgsarbeider Sivil status:-samboer,forlovet Favoritt artist (skuespiller/sanger osv):-bjørn eidsvåg 2 tv-serier du ser mye på:-supermodelen Favorittfilm:-den grønne mil Favorittstil(klær):-olabukse,genser Mat:-taco Hvor mange fremmedspråk kan du?:-engels,fransk,tysk og spansk Favorittfag når du gikk på skolen?:-naturfag Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:-libero Favorittfarge:-lilla Din hårfarge:brunt Øyefarge:-blå Leier eller eier hus/leilighet: eier hus Lykketall:-13 Hvor mange timer ukentlig på DiB?:- 5-6 Har du hatt regulering?:nope Tattovering(hvor og hva):-4stk Piercing (hvor og hva):-2stk Har du noen fobier?:-nope Hva er fargen på veggene i stuen din?:-skygge Liker du melk eller vann?:ja Brus eller saft?: -brus Sjokolade/godteri eller frukt?: godis Synger du i dusjen?:ja,hver gang- Uvaner:-biter negler Antall skopar:-7-8 Hvilken shampoo syns du er best:-kims Har du kort, halvlangt eller langt hår?:-langt Hårtype(krøller,stritt osv):-slett Hvor lenge varte fødselen din-23timer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Fornavn: Wivi Alder: 23 år Bor(feks. fylke): Trondheim Antall barn: 1 Yrke/utdanning: Helsesekretær, går på førskoleutd nå. Sivil status: Samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): Britney, nelly furtado, justin timberlake, timbaland ++ 2 tv-serier du ser mye på: Hotel cæsar og 71 grader nord + greys og fruene.. Favorittfilm: den grønne mil, titanic, snatch, davinci koden Favorittstil(klær): Ola bukse og hette genser Mat: Ribbe m tilbehør, nachos, baktpotet med div tilbehør, kyllingretter. Hvor mange fremmedspråk kan du?: 3 Favorittfag når du gikk på skolen?: Naturfag på ungdomskolen og nå er det pedagogikk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Pampers active fit Favorittfarge: Blå Din hårfarge: Lys blondt Øyefarge: Blå Leier eller eier hus/leilighet: Eier leilighet Lykketall: 7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: 7 ca. 1 time per dag. Har du hatt regulering?: Nei Tattovering(hvor og hva): Nei Piercing (hvor og hva): Nei Har du noen fobier?: Edderkopp, slanger(det meste av krypdyr og ekle innsekter. Hva er fargen på veggene i stuen din?: Lys opp mot hvit nesten. Liker du melk eller vann?: Vann Brus eller saft?: Brus Sjokolade/godteri eller frukt?: Frukt Synger du i dusjen?: Jepp.. Uvaner: Biter negler og er hissig når jeg blir vekt om natta og alt for tidlig om morgenen. Antall skopar: Ute i gangen har jeg 5 par, men i skapet har jeg mane flere ja. Hvilken shampoo syns du er best: Define Har du kort, halvlangt eller langt hår?:Tja, langt vil jeg si.. Hårtype(krøller,stritt osv): Mye fall men retter ut det meste med rettetang. Hvor lenge varte fødselen din?: Alt for lenge, 51 timer..(setefødsel)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Skulle ikke være anonym da men.. Blei det visst
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Oppfordrer fler til å ikke være anonyme! Litt morsommere da og man blir litt "kjent".
strekkmerketrollet Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 Alder: 24 Bor(feks. fylke): M&R Antall barn: 2 Yrke/utdanning: barne og ungdoms arbeider Sivil status: samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): M.Jackson 2 tv-serier du ser mye på: H.cæsar og div danseprogram Favorittfilm: FAME Favorittstil(klær): teller ''normal''? Mat: alt jeg ikke tør spise nå når jeg ammer! Hvor mange fremmedspråk kan du?: 1 Favorittfag når du gikk på skolen?: engelsk Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: pampers/libero Favorittfarge: brun Din hårfarge: blond, men har farget det brunt Øyefarge: blå Leier eller eier hus/leilighet: leier (holder på å bygge) Lykketall: 3 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: aner ikke Har du hatt regulering?: ja Tattovering(hvor og hva): ja, 2stk Piercing (hvor og hva): nei Har du noen fobier?: MUS! Hva er fargen på veggene i stuen din?: hvit og grå Liker du melk eller vann?: ja takk begge deler Brus eller saft?: saft! Sjokolade/godteri eller frukt?: SJOKOLADE Synger du i dusjen?: JESS Uvaner: jeg??! Antall skopar: who knows Hvilken shampoo syns du er best: en loreal jeg kjøpte hos frisøren Har du kort, halvlangt eller langt hår?: halvlangt Hårtype(krøller,stritt osv): stritt Hvor lenge varte fødselen din?: nr1: 1t 30min, nr2: 1t 20min
Arb.ledig husmor Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Fornavn:... Alder: 27 Bor(feks. fylke): Hordaland Antall barn: 1 Yrke/utdanning: fagbrev barne-og ungd.arb Sivil status: forlovet og samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): hmm 2 tv-serier du ser mye på: Homo på aveie, Griseanatomien Favorittfilm: Pearl Harbour Favorittstil(klær): Mat: Pizza/taco Hvor mange fremmedspråk kan du?: eeeh, litt engelsk Favorittfag når du gikk på skolen?: Matte Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Pampers nå... Favorittfarge: blå Din hårfarge: brun Øyefarge: klar blå Leier eller eier hus/leilighet: Leier leilighet Lykketall: Hvor mange timer ukentlig på DiB?: Mange nok... Har du hatt regulering?: Ja Tattovering(hvor og hva): Ikke enda Piercing (hvor og hva): Aldri Har du noen fobier?: ja Hva er fargen på veggene i stuen din?: tre og hvite Liker du melk eller vann?: begge deler Brus eller saft?: begge deler, men av den uten sukker Sjokolade/godteri eller frukt?: begge deler, sjokolade og druer er best Synger du i dusjen?: av og til Uvaner: sikkert noen av de også Antall skopar: to eg skifte på å bruke til vanlig... men vet eg har noen til Hvilken shampoo syns du er best: First price sin... Har du kort, halvlangt eller langt hår?: langt Hårtype(krøller,stritt osv): så stritt som det kan få blitt Hvor lenge varte fødselen din?: fra vannet gikk, 4,5 time...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #19 Skrevet 10. november 2007 Fornavn: Alder:20 Bor(feks. fylke): Antall barn:1 Yrke/utdanning: 2 år almenne fag Sivil status: Forlovet og snart gift Favoritt artist (skuespiller/sanger osv):en god del 2 tv-serier du ser mye på:prison break, cæsar , oppussingsprogram Favorittfilm: mange Favorittstil(klær): casual Mat:stort sett det meste Hvor mange fremmedspråk kan du?: engelsk og tysk Favorittfag når du gikk på skolen?: egentlig ingen=p kanskje gym Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: lidl sine,pampers Favorittfarge: turkis Din hårfarge: mørk brun Øyefarge: grønn,blå,brun Leier eller eier hus/leilighet: leier leilighet Lykketall: aner ikke... Hvor mange timer ukentlig på DiB?: mer enn nok Har du hatt regulering?: jepp.... Tattovering(hvor og hva): kinesisk tegn som står for courage, i trusekanten Piercing (hvor og hva): i ørene Har du noen fobier?: krypdyr Hva er fargen på veggene i stuen din?: caffe latte Liker du melk eller vann?: begge Brus eller saft?: begge Sjokolade/godteri eller frukt?: alt etter som Synger du i dusjen?: av og til Uvaner: nok av de..=p Antall skopar: akkurat passe Hvilken shampoo syns du er best: head and shoulders Har du kort, halvlangt eller langt hår?: halvlangt Hårtype(krøller,stritt osv): stritt Hvor lenge varte fødselen din?: 12 timer fra start til slutt
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 11. november 2007 #20 Skrevet 11. november 2007 Fornavn: aj Alder:24 Bor(feks. fylke):aust agder Antall barn:1 (og to stebarn) Yrke/utdanning: vernepleier Sivil status:forlovet Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): alan jackson 2 tv-serier du ser mye på: hotell cesar Favorittfilm: pretty woman Favorittstil(klær): blandet Mat: sauskjøtt Hvor mange fremmedspråk kan du?:engelsk og noe tysk Favorittfag når du gikk på skolen?: samfunnslære Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:libero Favorittfarge: kommer ann på settinga Din hårfarge:mørk brun Øyefarge:grønn Leier eller eier hus/leilighet: eier hus Lykketall:7 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: snakk om minutter for tiden Har du hatt regulering?:niks Tattovering(hvor og hva):nei Piercing (hvor og hva):tunga Har du noen fobier?:edderkopper og veps Hva er fargen på veggene i stuen din?:rød (latte til sommeren håper jeg) Liker du melk eller vann?: begge deler Brus eller saft?:brus Sjokolade/godteri eller frukt?:sjokolade Synger du i dusjen?:ja Uvaner:biter negler, sier "helt riktig" til alt Antall skopar: 4 Hvilken shampoo syns du er best: herbal Har du kort, halvlangt eller langt hår?:lanngt Hårtype(krøller,stritt osv):bølger Hvor lenge varte fødselen din?:65t fra første rie
minimy m Emma & Emil! Skrevet 12. november 2007 #21 Skrevet 12. november 2007 Fornavn: Ellen Alder: 23 Bor: Telemark Antall barn: Ei snuppe Yrke/ utdanning: Jobber i bhg som barne og ungdoms arbeider!! Sivil status: Samboer Favoritt artist/skuespiller: 2 tv serier: Grace anatomi, Favorittfilm: Favoritttekstil: Olabukser! Thights+kjole!!! Mat: Middag Pasta! Fremmedspråk: Ingen!! Favorittfag på skolen: Forming! Bleiemerke: libero! Favorittfarge: Rødt! hårfarge: Fortiden brunt! Øyefarge: Blå kjøpte hus for 2 år siden! Lykketall: Mange timer på dib: Har ikk vert så mye for internett har vert nede! Yepp har hatt reggis ja!! Ingen tattoeringer! ingen piercinger heller!! Har forbier mot tær, å edderkopper!! Fargen på veggen er creme! melk eller vann: Ja takk begge deler! Goderi/frukt: Begge deler! Synger ik i dusjen nei! Uvaner: Kjefter, i følge sambo! Skopar: 5 kanskje Shampoo: Cutrin! For øyeblikket er håret langt! Satt på , Fall i håret, men rette tanga er kjekk å ha Akkurat 12 timer varte fødselen!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #22 Skrevet 13. november 2007 Fornavn:å Alder:27 Bor(feks. fylke):østfold Antall barn:2 Yrke/utdanning:innen næringsmiddel fag Sivil status:samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv):mange 2 tv-serier du ser mye på:mange Favorittfilm:også mange Favorittstil(klær):liker godt tunika Mat:det meste, men veldig glad i skalldyr Hvor mange fremmedspråk kan du?:1 Favorittfag når du gikk på skolen?:skolekjøkken og samfunn Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?:libero og lidel Favorittfarge:lyse farger Din hårfarge:mørk blond Øyefarge:brun/grønn Leier eller eier hus/leilighet:eier hus Lykketall:8 Hvor mange timer ukentlig på DiB? veldig forskjellig Har du hatt regulering?:nei Tattovering(hvor og hva):sol på skinka Piercing (hvor og hva):har hatt i navelen Har du noen fobier?:krypdyr Hva er fargen på veggene i stuen din?:en lys en Liker du melk eller vann?:vann Brus eller saft?:cola zero Sjokolade/godteri eller frukt?:begge deler Synger du i dusjen?:nei Uvaner:sikkert mange Antall skopar:sikkert alt for mange Hvilken shampoo syns du er best:variere litt Har du kort, halvlangt eller langt hår?:halvlangt Hårtype(krøller,stritt osv):glatt med fall Hvor lenge varte fødselen din?: alt for lenge (3 dager) Anonym
Gøril (210406) Skrevet 13. november 2007 #23 Skrevet 13. november 2007 Fornavn: Se nick Alder:32 Bor(feks. fylke): Akershus Antall barn:1 Yrke/utdanning:Sekretær Sivil status:Samboer med barnets far Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): 2 tv-serier du ser mye på: Så en del på mord og mysterie da det gikk, ellers så er det vel CSI. Tv er ikke alltid prioritert her. Favorittfilm: Det er mange forskjellige Favorittstil(klær): Alt etter humøret Mat: Liker sterk mat Hvor mange fremmedspråk kan du?: 1 Favorittfag når du gikk på skolen?: Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: Libero Favorittfarge:Blå Din hårfarge: Mørk Øyefarge: Blå/grå Leier eller eier hus/leilighet: Hus Lykketall: 3 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: Varierer Har du hatt regulering?: ja Har du noen fobier?: Edderkopper, slanger Hva er fargen på veggene i stuen din?: Eggehvit Liker du melk eller vann?: Vann Brus eller saft?: Brus Sjokolade/godteri eller frukt?: godteri og frukt alt etter humøret Synger du i dusjen?: Av og til Uvaner: Alt for mange Hvilken shampoo syns du er best: Tror den heter Herbale Har du kort, halvlangt eller langt hår?: kort, men driver og sparer til lengre hår...ser ikke ut i måneskinn Hårtype(krøller,stritt osv): Blandet Hvor lenge varte fødselen din?: 7 t og 40 min fra vannet gikk til snuppa var ute.
Gøril (210406) Skrevet 13. november 2007 #24 Skrevet 13. november 2007 btw. CSI går på TVN så beklager den skivebommen, men House tror jeg går på tv2? Et program jeg liker å få med meg er That' 70s show..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 13. november 2007 #25 Skrevet 13. november 2007 Fornavn: linn Alder: 22 Bor(feks. fylke): tromsø Antall barn: 1 Yrke/utdanning: damefrisør Sivil status: samboer Favoritt artist (skuespiller/sanger osv): - 2 tv-serier du ser mye på: greys anatomy, cæsar Favorittfilm: - Favorittstil(klær): en salig mix av mye spennende Mat: tapas, pizza Hvor mange fremmedspråk kan du?: kun engelsk Favorittfag når du gikk på skolen?: gym Hvilket bleiemerke bruker barnet ditt?: first price Favorittfarge: knallblå og grå Din hårfarge: hvitt Øyefarge: blå Leier eller eier hus/leilighet: eier 1/2 hus Lykketall: 3 Hvor mange timer ukentlig på DiB?: for tiden 0 Har du hatt regulering?: nei Tattovering(hvor og hva): nei Piercing (hvor og hva): nei Har du noen fobier?: edderkopper, trange rom Hva er fargen på veggene i stuen din?: claro Liker du melk eller vann?: vann Brus eller saft?: brus Sjokolade/godteri eller frukt?: gummigodt Synger du i dusjen?: nix Uvaner: en hel hurv Antall skopar: sikkert nærmere 100 Hvilken shampoo syns du er best: kerastase sine, for tiden bain de force for tørt hår;) Har du kort, halvlangt eller langt hår?: kort Hårtype(krøller,stritt osv): typisk nordisk Hvor lenge varte fødselen din?: 3 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå