Gå til innhold

hvilken stelle bag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny stelle bag som skal passe til en brun oth. Til mine to første har jeg kjøpt skikkelig billige vesker som har gåttt i stykker etter en kort stund, det er derfor jeg vil ha ny nå som har flere rom og er praktisk. Noen med erfaringer som de vil dele. Jeg vil ikke ha en sånn pen veske som ser ut som en vanlig veske.....for mannen min skal jo også ha lyst til å gå rundt alene med den......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skip Hop har jeg hørt masse positivt om, men har dessverre ikke fått kjøpt meg en selv ennå. Tror du får kjøpt en på nettsiden www.alexi.no eller www.barnetrend.no

Skrevet

jeg har nettopp bestilt en Skip*Hop Dash fra www.kiwi-kid.com. Der kostet den 447 kr inkl frakt! I Norge koster den mellom 800 og 1000 kroner! Har også hørt veldig mye positivt om den og gleder meg til å få den. Den kan jo tilogmed pappaen gå med,hehe! Bestilte den i isblå og har marineblå vogn (svart sportsdel)

Skrevet

oki,nå er kanskje ikke jeg så fancy da-men har en sort stelleveske,som jeg bestillte på antonina.no,den er av merket Hauck,veldig romelig,er egentlig super fornøyd med den,kjøpte den til førstemann for to år siden,men nå bestilte jeg nettopp en ny en på babycare.no,er en sånn hard stelleveske,var tilbud til 249kroner,og jeg hadde bare lyst på noe nytt,kunne egentlig klart meg med den forrige da,men men:-)har ikke fått den ennå da,så kan ikke si noe om den..

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for godt tips om Skip*Hop Dash, Silje! Gikk inn på den samme nettsiden, og nå som dollaren er så lav blir det jo latterlig billig :) Så da bestilte jeg også likegodt en av disse i sort. Vi har sort vogn, og så er det en passelig nøytral farge for pappaen. Herlig!

Skrevet

Takk for tips, har akkurat bestil Skip Hop brun med rosa kanter til min brune OTH vogn....Måtte betale 79 § med frakt, vet ikke helt hva dollar står i, men vet den er lav om dagen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...