Snøfnugg75 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Mi vakre jente kom to dagar før termin, mandag 5.11 på Ullevål. Det var ein flott fødselsopplevelse! Det første barnet mitt kom etter ein 50 timar lang fødsel og rift grad 3- denne gongen gjekk det betre. Jenta kom etter 12 timar fødsel, og forløysinga var mykje, mykje mindre smertefull denne gongen. Riene var hardare (eg spydde) - men forløysinga var mykje lettare. Eg pressa i 50 min og for å unngå rift, måtte eg halde tilbake, og dei holdt i mot. Jenta blei "skrudd" kontrollert ut av jordmor som ei bruskork. Det var ein jordmorstudent som tok i mot- dei var godt forberedt og hadde laga ein plan for å unngå rift. Det funka- eg spaserte ut frå føden utan ei einaste rift, utan eit einaste sting- fantastisk! Teamet på Ullevål var ufatteleg flinke. Jenta mi var 3476 g og 49 cm og er verdas nydelegaste. TAKK for selskapet her inne på BIM!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Kjempekoselig å høre gratulerer så mye med den lille jenta di Åh, så jeg gleder meg til å kan fortelle at jeg har født men er enda 55 dager igjen til den store datoen hehe. Gratulerer så mye! Kos dere
monra Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 gratulerer så mye!! lykke til videre med den lille;)
Serial mom Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer så masse med fin fødsel og nydelig jente! Godt å høre at noen spaserer ut fra barsel i fin-fin form,det gir håp til oss andre,hehe!:-) Lykke til videre på ferden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå