Gå til innhold

Jordmor i Søndre Nordstrand bydel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er endel folk her som bor i Søndre Nordstrand bydel og jeg lurer endel på om jeg skal gå til kontroll hos jordmor her, eller fortsette hos legen min. Noen som har noen erfaringer med jordmor i bydelen? Har nemlig hørt at mange har hatt et negativt møte med henne og er veldig usikker på om jeg vil gå dit i det hele tatt, så det hadde vært fint å høre fra noen som har erfaring med å gå til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, prøv deg til en jordmor, der får du mere info. Legen kan ikke fullt så mye om graviditet og fødsel som jordmora. Jeg bodde i bsn forrige gang, i 2001 og da hørte mye rart om en jordmor på Holmlia. Men det er hvertfall to jordmødre på Kantarellen, og jeg tror det er på Bjørndal også. Jeg ringte bare til kantarellen å spurte om å få gå der, jeg var kjempefornøyd med deg, men husker ikke hva hun het altså. Lykke til!

Skrevet

Jeg skal gå til en jordmor på Kantarellen siden jeg også har hørt rare ting om hun på Holmlia, men på treffet torsdag møtte jeg ei som var veldig fornøyd med jordmoren på Holmlia så det er sikkert forskjellig fra person til person om man liker henne.

Skrevet

Jeg går til jordmor på kantarellen. Det er visst to forskjellige der som begge jobber på ullevål. Hun jeg går til er ganske hyggelig og jobber på samme avdeling som jeg har fått fødeplass på. Jeg har ikke noen negative inntrykk. Gikk der i mitt forrige svangerskap også men da var det en som var litt spesiell, men hun jobber ikke der lenger.

Skrevet

Hei

Jeg går til jordmoren på kantarellen, hun jeg går hos jobber på avd.der jeg har fått fødeplass. Er flere jm i bydelen og du kan velge hvor du vil gå-såfremst de har kapasitet så tar de i mot.

Har gått annenhver gang hos lege og jm, men kommer til å kutte ut legen nå og heller bare gå til jm.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...