Gå til innhold

Reagerer babyene deres på lyd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 uker på vei og kan ikke merke at den lille reagerer på lyd, enda det er en måned siden h*n begynte å høre. Har tidligere lest andre skrive om babyer som sparker i takt med musikken osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg velger å tro at min gjør det, men babyer er forskjellige og hvor mye vi oppfatter av hva de gjør inne i magen er jo også forskjellig. Jeg og min samboer har siden UL sunget nattasanger, snakket til bebis og spilt musikk (Har funnet Ramones i babyversjon som er en sann fornøyelse for min rockelskede mann!) og velger å tro at dette skal kunne brukes som gjenkjenbare elementer når babyen er født. Så ikke gi opp, men lag faste rutiner på noen faste sanger, rim og eventyr og sett deg til og vekk babyen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger nattasanger til min lille når jeg merker at h*n er våken (har ingen spesielle rutiner på det), men har ennå til gode å kjenne at h*n reagerer bevisst på lyd. Da mener jeg f.eks at h*n våkner når jeg spiller musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille jente reagerer veldig på lydene når jeg dusjer. Da blir hun HELT propell i magen, men så snart vannet stopper, roer hun seg ned. Igår våknet jeg kl 5 av at hun hoppet og spratt så jeg IKKE fikk sove mere :-) da strøk jeg over magen mens jeg sang So, ro...kanskje var det tilfeldig, men hun ble iallefall roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på konsert for en måned siden og da ble det kjempeliv i magen. Va skikkelig morsomt. Sambo sto bak og holdt rundt meg og magen, skikkelig gøy for oss begge. Men å sparke i takt... Nei. He he.. Kanskje vi får en taktløs baby. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på fest med høy lyd og en gang på kino hvor jeg såg en actionfilm. Begge gangene var det svært så livlig i magen, men tenker at det like så godt kan komme av vibrasjonen fra bassen som av lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når eg har musikk seminar på skulen,blir det live i magen hver gang det kommer lyder :) helt utrolig... det er nok å høre på musikk hjemme..reagerer kver gang:)ikkje helt sikker om ho sparker i takt hehe:)men at ho hører det,helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...