Gå til innhold

Halsbrann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaviscon mix eller tabletter på apoteket. Love hearts hvis du ikke har sukkerrestriksjoner:-)

Skrevet

Spis mandler :) det anbefalte min jordmor, og det har hjulpet kjempemye! Lykke til, halsbrann er helt jævlig... :)

Skrevet

Gaviscon flytende er gull!! Smaker grusomt, nesten som såpe, men hjelper umiddelbart. Jeg tar det om jeg våkner på natten. På dagtid hjelper det med NYCO eller Cultura eller rett og slett bare vanlig melk. Jeg håper det ikke skal vare resten av svangerskapet.. hadde gledet meg til å bare kose meg den siste tiden før bebisen kommer, men det blir litt redusert hygge av stadig brann i halsen og sure oppstøt med jevne mellomrom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...