Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Tok test på morran, pratet masse med sambo i dag. Vi vil gjennomføre, men må jo si det ble litt skummelt når det først er realitet. lurer på hvordan kroppen takler det.. og om jeg takler dette psykisk.. Noen andre med såpass tette???
mamman te Vetle og Alma Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 jeg venter i juni, juli og her blir det ca 1,5 år. Tror det kommer til å gå bra fysisk ja, kroppen er jo ikke kommet helt tilbake etter fødsel nr en. Om man er innstilt på det kommer det vel til å gå bra psykisk også. Blir jo kjempetungt i begynnelsen, men tenk på hvor stort utbytte de har av hverandre etterhvert!!
Miss Foster Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har 13 mnd mellom mine. Og det var ikke noe problem. Du blir sliten på slutten av svangerskapet (kroppen har jo ikke fått tid til å komme tilbake i sin vante gjenge) og det kan bli slitsomt med å løfte den førstefødte når du er høygravid. Men ellers er det bare positivt med det (ihvertfall for min del). Og i dag når jeg sitter og ser hvor godt de leker i lag og hvor "avhengige" de er av hverandre så angrer jeg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Takk for tilbakemeldinger:) Tankene har svingt litt frem og tilbake i dag, masse nytt dette medfører. Men samtidig også veldig spennende da! Håper jeg ikke blir like kvalm som forrige gang jeg gikk gravid... Husker fra forrige svangerskap at man ikke skulle løfte tungt. Tenker på at det blir jo endel bæring av den lille nå og fremover, utgjør det noen fare for svangerskapet? Hvor lenge etter fødsel med nr to, følte de du/dere at var en tøff periode? Når begynte de å leke sammen? Livet er iallefall spennende og fullt av utfordringer for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå