Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hvem er det som synger den andre versjonen av "somewhere over the rainbow"? Den er jo sååå nydelig, men jeg finner den ikke... vil ha vil ha..
Stor_smil Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Finner du ut noe om det her?? http://en.wikipedia.org/wiki/Over_the_Rainbow
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Hmm.. Jo, var jo veeeldig mange som har synget denne sangen, men den jeg er ute etter er en kvinnelig sanger, og sangen blir ofte brukt i små videoklipp på youtube osv... Så hvis noen vet hvilken det er jeg er ute etter, så setter jeg veeeldig pris på svar =)=)=)
*Magic* Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Er så mange versjoner av den sangen. Hva med LeAnn Rimes da? Hvis det er en nyere utgave du tenker på.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 er en nyere utgave ja....
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Tori Amos har sunget den...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 <---- denne sangen er det! Hvem synger?
krokofant666 Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 åh herregud jeg griner meg i hjel her. Det er det tristeste jeg noen gang har sett. SItter her med tørkerull og greier.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2007 Huff, ja det er en forferdelig historie det der.... Jeg storgriner hver gang jeg ser den... Skjønner ikke hvordan systemet kan svikte slik! Og hvem kan gjøre noe slikt mot et uskyldig barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå