Gå til innhold

Jeg gleder meg til jul!!! (samme som på besteforeldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor 100mil fra nesten all familie, eneste som bor i nærheten er mannen min sin stebror og min fetter (også flytter ei av mine kusiner hit i januar/februar). Men bortsett fra de er alle 100mil unna oss. Og pga av det får vi stortsett bare sett de om sommeren og i jula.

Vi bytter på å ha julaften hos foreldrene min og svigers. Og i år er det sivgers sin tur. Gleder meg kjempe masse til julegrøten som søsteren til svigermor samler familien til hvert år. Til julefrokosten på julaften! Til julemiddagen! Til at svigerfar skal ordne ute til småfuglene sånn som han gjør hvert år.

Og jeg gleder meg mest av alt til å se de lykkelige øyene til svigermor og svigerfar når de får ha hele julekosen sammen med alle 3 barnebarna for første gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og gleder meg til jul..:) skal feire jul med mine to søsken og mine foreldre for første gang siden snuppa ble født..hun er 18 mnd..det kommer til å bli kjempe kjekt..;)

Skrevet

så kjekt å høre at noen faktisk gleder seg til å feire med svigerforeldrene sine. :)

Skrevet

Jeg hadde bytta til svigersjul i år om det var mines tur. Min bestefar har 70årsdag og ei tante har 40årsdag i desember, så alle mammas søstre med unger skal ferie sammen... Så de blir 20stk på julaften uten oss! Ikke snakk om at jeg har en julaften der vi er 24 stk... I tillegg er jul hos mine mye mere stressende enn hos svigers, fordi at mamma styrer sånn og svigermor tar alt litt mer med ro! =D

Skrevet

Du er heldig som har slike svigerforeldre :)

Den følelsen som du -og som jeg fikk nå- er jo bare helt herlig!!

Gleder meg jeg også.

Til alle de små ritualene vi har i advent- og juletiden (";)

Tror jeg koser meg like mye som pia vår gjør. Om ikke mer! :))

Vi har en herlig tid forran oss.

Skrevet

vi skal også til svigermor og hennes samboer er lenge siden sist pga sykdom andre steder i familien så vi var der isteden for.

jeg er ikke helt sikker hvor mange vi blir, vi er 4 de 2 og kansje mor hans,

min svoger og dama er ikke sikker på min svigerine ennå de er 4.

så vi blir 8 kansje 13

men det blir morsomt vi jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...