Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Da det bare er de tragiske, tøstespisende, late, trygdesnyltende og dårlige mødrene med kronisk utflod som benytter seg av denne knappen, så ønsker jeg med dette å frigjøre siden for slikt avskum som heller bør holde seg til skravlesiden:-) 1. Dr. Yppert
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Rekker opp hånden, men først må du prøve å få smørt jordmor siri og moderator..........mulig de har en forelskelse i anonym, men Snuppert, du klarer å sjarmere de i senk du=)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 ja vi trenger ikke denne knappen her på denne siden. det finnes nok av andre sider her som har anonymknapp hvor den ikke misbrukes til å henge ut andre.
KaMa Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hadde innlegget ditt hatt et snev av seriøs tone, så kunne jeg muligens vært med, men.... Og det er ikke helt sant det du skriver. Anonymknappen har til tider blitt brukt, slik den burde vært ment som og som absolutt legitimerer bruken av den. Men i det store og det hele er overvekten av misbruk såpass stor at det er underlig den fremdeles er her..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hør her kama.. de eneste gangene anonymknappen har vært legalsiert etter dine ord!!! Så er det som regel de sutrete innleggene dine om et eller annet flaut tema:-) Enten er du for eller i mot fjerning av anonymknappen:-)
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Intensjonen er fin, men om man dermed må signere på at det bare er tragiske, trøstespisende, late, trygdesnyltende og dårlige mødre med kronisk utflod som utgjør de anonyme - ja, så kan det i grunn være det samme.
KaMa Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Jeg er aldri anonym. Hvorfor skulle jeg være det? Jeg har da ikke noe problem med hverken å utlevere meg selv eller bli upopulær. Bare sånn at vi har avklart det. ..og ingenting er enten eller. Alt har mange, mange sider.
lilja70 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Jeg signerer for å få fjerna anonymknappen på kranglesiden!!! Fornuftig bruk overskygges av "annen bruk"; dvs. bruk som strider mot kardemommeloven, den gyldne regelen og andre leve og la leve/dø normer. Mhm. -Synd det skal være sånn, men jammen er det sånn, ja. Lilja70 (sign)
Berglijott๑۩۞۩๑ Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 *Gjesp* Samme gamle regla………. Er den anonymknappen så jævlig farlig da?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Bare sånn at jeg klarer å skille om det er Askepått eller deg som er den store kalkunfitta her på kranglesiden vennen:-) eller om det er dere begge!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Gjesporama!!!!!!!!!!!!!! Jævla kjedelig innlegg............
TheDharma Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 De kunne opprettet et nytt forum: Flaue innlegg og ting du ikke tør stå for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå