Sunniva78 har to små Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Min er skikkelig sår og øm, spesielt når jeg går. Kjennes ut som at den skal revne når som helst... Er det vanlig at huden blir spesilet øm akkurat der eller?
~Mita~ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 ja, jeg er og øm rundt navlen.. vet ikke hva det kommer av. hmm..?
Erisa* Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Det er sånn med meg også. Tenker det er fordi der dras huden i alle retninger, både opp, ned, til høyre og venstre nå når magen vokser som mest. Jeg smører med litt fuktighetskrem og håper det går bra!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er helt vanlig. De siste ukene er jeg blitt mindre øm der.. nesten bare litt kilen. Det var absolutt værre i 2. tri. Og det rare er at om jeg stryker meg over navlen, så reagerer den lille i magen... mulig det er tilfeldigheter, men litt koselig er det. Innbiller meg at h*an kiler også:-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Det er ikke uvanlig at man blir litt øm rundt magen, når magen blir større. Dette er fordi magemusklene deler seg og drar seg ut på hver sin side av navelen, og at den derfor blir liggende litt "ubeskyttet"! Ikke farlig,bare ubehagelig...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 "Øm rundt navelen", skulle det stå... En liten trykkleif.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Ok, da er det bare å smøre i vei:-) Takk for svar!!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jordmoren sa til meg at vi har arrvev ved navlen fra da vi selv ble født, og at dette strekkes og kan gjøre litt vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå