rødhette* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Dere som har ukesmenyer og handler 1 gang i måneden, kan jeg få se handlelistene deres? Sitter og prøver skrive handleliste for en hel måned (må selvfølgelig fylle på med meieriprodukter og grønnsaker underveis i måneden), og det er jammen ikke lett! Prøver også å tenke hvor mye brød det går på én måned, og er jammen ikke sikker... Tror jeg må prøve meg fram, og oppdatere handlelista til neste måned når jeg ser hva jeg måtte kjøpe før måneden var gått...
Stor_smil Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Stikk innom en narvesen-kiosk og kjøp bladet "Spis bedre". De har helt geniale forslag til ukemenyer (middager). Da gjør du en storhandel, og middagene er lagt opp slik at man får brukt opp det man kjøper.
rødhette* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har laget ukesmenyene mine da, for 5 uker. Og skal gjøre en storhandel. Derfor jeg sitter og skriver handleliste nå... Og er nysgjerrig på om noen av de andre som har ukesmenyer har handleliste å vise fram. Interessant å se hvor mye andre setter opp av pålegg og slikt også, og toalettsaker og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå