Gå til innhold

Har SÅ dårlig samvittighet!! Er dette barnemishandling??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er 6 mnd og han ligger bestandig på badegulvet og leker mens jeg dusjer.. Grunnen til det er at han er mye mer tålmodig..

MEN, idag når jeg kom ut av dusjen tenkte jeg meg ikke om og satt inn en tampong mens han så på!!!!!!

Jeg merka med en gang etterpå at dette var ikke riktig og ble rett og slett kvalm av meg selv....

Kan jeg få noen synspunkter på dette??

For meg var dette skikkelig ille;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo. Det er vel ikke noe ille. Han skjønner jo ikke noe av det han.

Skrevet

Det er iallfall ikke barnemishandling! Tror ikke du skal bekymre deg:) Jeg reagerte ikke i det hele tatt da jeg leste innlegget ditt iallfall :)

Skrevet

hm.. barnemishandling? hehe... ville vell ikke kalt det for det.. tror ikke du renger å ha dårlig samviighet, siden han ikke vet hva et underliv er, og kommer ikke til å ha noe minne om det som har skjedd.. men om du synes det var ubehagelig at han så på så ikke gjør det igjen :)

Skrevet

Slapp av! Babyer tar ikke skade av å se oss gå på do, dusje eller foreta oss andre hygieneting. Hvordan i all verden skulle vi få gjort det ellers når vi er alene? Det er bare du som plages av dette!

Skrevet

Det vil je ikke si...

Jeg bruker å ha babyen i vippestol på golvet når jeg dusjer, han ser meg naken, so what...?

Han kommer ikke til å huske noe av det..

Skrevet

Den situasjonen ville jeg ikke ha tenkt over engang... Han vil absolutt ikke ta noen skade av det, i verste fall lurer han på hvorfor mamma plutselig virker så rar (dersom du blir uvel selv, altså). Men siden du nå vet at du er ukomfortabel med det, så er det vel bare å unngå at han ser det framover.

Skrevet

Hallo i luken? Barnemishandling? Da lurer jeg litt på hvordan du definerer barnemishandling ellers.

Skrevet

Må si meg enig i den... Når ble det å vise nakenhenhet som er noe av det mest naturlige i verden, misshandling?

Da er jeg isåfall en hard misshandler...:P

Skrevet

Herregud, barnemishandling???

Tull...... Tenk på alle de som virkelig blir mishandlet da kontra din gutt som var til stede da mamma satt inn en tampong.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...