Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med negative opplevelser med cerazette? Jeg begynte på den for ca 1 uke siden og på onsdag spottet jeg litt. På torsdag kom de3t friskt blod og i natt blødde det så mye at det rant over bindet. I dag går jeg med nattbind. Har funnet ut at dette er nokså vanlig, men jeg har ikke tatt pillen siden onsdag. Er det vanlig at man slutter å blø med en gang man slutter med pillen? I pakningsvedlegget står det at man skal ta kontakt med legen ved kraftig blødning. Hva er en kraftig blødning og hva kan legen gjøre? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved oppstart hadde jeg ikke fått tilbake mensen (6 uker etter fødsel), og fikk heller ingen blødninger i etterkant. Gikk rundt ett år før jeg fikk første blødning, og det var fordi jeg hadde ett ufrivillig (glemte å fornye resept) i en måneds tid. Da jeg startet opp igjen på nytt, hadde jeg GANSKE sterk blødning i to uker.. så gikk det over. Utover det har jeg ingen negative ting å si om cerazette, bortsett fra at det dreper litt av sexlysten... men det er visstnok pga mer gestagen(???), fordi de ikke inneholder østrogen.

Skrevet

Hadde heller ikke blødning når jeg gikk på dem, men jeg hadde ikke fått igjen mensen før jeg begynte!! Var konstant sur, og hadde null sexlyst!! Akkurat likt med p-stav!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...