Gå til innhold

Ups

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har vært litt løs på tråden opp igjennom. Nå er hun gravid, gleder seg og er så stolt. Hun er sammen med barnefar. Da hun fortalte dette bare datt det ut av meg: "Det er mer i livet enn å få lurt gutter i seng ser du". Jeg rakk bare å si at det kom ikke helt riktig ut, før hun bare gikk.

Upsi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg også ville gått. Fortid er fortid - trenger ikke minnes på det. Hun har jo mest sannsynlig kommet seg videre fra den "løse" perioden sin.

Skrevet

HI her.. Har jeg spurt om din mening kanskje !

Skrevet

Kan da umulig være en god venninne. Eller knapt nok venninne i det hele tatt.

Om det er det første som faller deg inn å si, så kjenner du henne vel ikke så veldig inngående.

Folk som er "løse på tråden" har gjerne en bagasje som forklarer hvorfor de er det.

De aller færreste kan skryte på seg å være nymfomane.

Hadde du vært en venninne, så hadde du kansje visst hva som lå i bunn for en slik oppførsel.

Syns hun gjorde det eneste riktige.

Skrevet

Var det ikke KariMari som fikk sånn pepper for sin løsaktighet i fortiden, her forleden? Synes folk burde passe sine egne saker jeg:-(

Skrevet

KariMari fikk pepper for å ha knulla Christopher Schau gjentatte ganger, ikke direkte for løsaktighet.

Skrevet

det var jo ikke så koslig sakt da.

fortid er fortid.

veninnen din har nok ikke den selvironien til å kunne svelge den, og du burde vel kjent henne såpass at du viste det. får håpe hun klarer å se det litt festelige i det da senere. du mente det jo ikke vont gjorde du vel.

det er det med å tenke før man snakker. slike bommerter kommer de fleste av oss med fra tid til annen.

Skrevet

Hun skal være glad hun er kvitt ei så dårlig venninne som deg:-(

Så stygt sagt.

Skrevet

Jaja. Noen vet ikke hva de selv tenker før de hører det.

Hvis du får nye venner en dag, så bør du kanskje prøve å lære noe av dette?

Skrevet

Jeg fortalte bare sannheten! Hva er galt med det?

Skrevet

Ehh.. Kanskje fordi venninnen din prøver å komme seg videre, og glemme løssluppenheten sin? Og så må DU minne henne på fortiden hennes?!

Skrevet

hvorfor fortelle mennesker noe de allerede vet? ihvertfall når det er negativt så er det ingen grunn til noe slikt.

dårlig av deg.men enda dårligere at du sier "jeg sa bare sanheten, hva er galt med det?" det viser at du er sosialt tilbakestående. spess etter "venninnen" din sin rekasjon.

Skrevet

Janteloven på sitt beste? norge burde få et seriøst spark i den berømte bonderævva!

Skrevet

løs på tråden ifølge hvem? hva må til i dine øyne for å bli løs på tråden? finnes i det hele tatt utrykket lengre? jeg ville heller ikke hatt deg til venninne. og jeg har ikke engang hatt en one night's.

Skrevet

hm, den var styyyygg...stakkar nygravid jente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...