drømme_mamma er gravid Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jeg har tenkt mye, og sett på mange vogner, men blir nok en simo kombi på babyen vår mørkeblå. har også kjøpt mørkeblå lammeskinnspose å pakke babyen i!
loppelaura Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg skal det, det var en tilfeldighet som gjorde at jeg kjøpte det sist, 4 år siden, da billig av en venninne for vi hadde litt trangt med penger, men vi var kjempe fornøyd med den, har mange venninner som har hatt andre typer vogner og klaget mye på dem, jeg hadde aldri noe å si på simo kombi ,em denne gangen blir det nok splitter ny!!!! :-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Her i huset har vi kjøpt Simokombi... Beste vogna.. Har mange venniner som har/hatt den vognen og alle er strålende fornøyd )
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 fikk tips om simo duo da den har størst bægg plass?
loppelaura Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ja det stemmer det , duo vogna har større bag del, men jeg hadde skinnpose i bagen og hun kunne ligge i den til hun var 1 år, etter det så sov hun ikke lenger i vogna. Men skinnposen brukte vi i sportsdelen etterpå. Det som jeg syns er kave med duo vogna er at du ikke kan løfte bagen etter håndtak bare sånne stål greier på sidene, veldig tungt og uhåndterlig.
Mamsen&2Gull Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 På de nye duovognene tror jeg det er slike "håndtak".. Selv har jeg ei Simo kombi som jeg er veldig fornøyd med.. beste vogna;)
Nullenusken Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg skal og ha Simo Kombi når jeg en gang får barn... Mange jeg kjenner har denne og de er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå