Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk konstantert at jeg er helt moden, har 5 cm åpning, men venter altspå nå på rier. Litt utolmodig nå ja....Er 3 gangsfødende, 11 dager til termin. Noen som har hatt stor åpning lenge. Hvor lenge gikk det før dere fikk rier?
glad i mange barn Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 vanlig det med flergangsfødende,man går på slutten med flere cm åpning,de siste gangene for min del gikk jeg i mange uker med 3cm åpning,men fødselen starter når barnet er klart til å komme ut,man må heller være litt obs på infekj fare pga det er åpning inn,men bare ta det med ro,plutselig er det i gang,kan skje i natt eller om en uke eller to.godt ingen vet.lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå