Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på en måte ny her. Vi prøvde i 7 pp i fjor uten hell, men tok en pause da jeg fikk meg ny jobb. Skulle egentlig ikke begynne igjen å prøve før etter nyttår, men vi klarte ikke helt å vente. :)

I

pauseperioden har jeg da passert 35 og hører derfor til her blant dere.

Jeg har 2 gutter fra før, og var egentlig ferdig med å få barn. Da jeg ble skilt hadde jeg fortsatt den innstillingen, og det var noe en eventuell ny mann bare måtte finne seg i! Utrolig hvor bastante man kan bli. :)

Jeg har da hatt en tendens til å finne meg menn som ikke har barn fra før, så jeg måtte jo revurdere litt.... og da jeg traff min samboer i fjor, så gikk det ikke lang tid før vi var prøvere. Men jeg skulle i hvert fall være gravid før jeg var 35!!!

Den alderen blir skjøvet på nå.....eller er vel egentlig vekke av bevisstheten. Jeg nærmer meg nemlig stygt 36 en liten stund over nyttår. Men klar for barn, det er jeg! Får bare håpe at det ikke tar for lang tid. Jeg har aldri måttet prøve så mye på de 2 første, 1pp(21 år) og 4pp(27år).

Jeg har derfor bestemt meg for at tar det lengre enn 6 mnd nå, så tar jeg meg en tur til gynekologen og ser om han kan finne en grunn.

Jeg tror jeg kommer til å trives her med dere, det virker som om dere har en god tone her.

Er i 1pp nå, og aner egentlig ikke når el og ikm er. 1 perioden etter prevensjonsslutt pleier å variere en del med lengden hos meg..... får bare vente og se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...