*Magic* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Noen som vet om det er å få kjøpt i Norge? Eller Sverige. Ikke elektrisk som er laget av plastikk, men sånn som f.eks. dette: http://www.funbabytoys.com/schoenhut-elite-baby-grand-piano-white.html Har funnet flere fra England og USA, men det blir så sinnsykt dyrt med frakt, toll og m.v.a.
MissAntrop Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg så et sånn senest i går, faktisk. På Sprell på Grünerløkka.
*Magic* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Var det like stort som dette? Har sett et piano på sprell.no, men det er veldig lite.
MissAntrop Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg regner med de målene på den linken din er i inches? Da er det nok like stort. Var et svart flygel de hadde der og jeg tror nok det var på samme str som det i linken din. Så veldig, veldig likt ut - men det på Sprell var svart.
*Magic* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Ok, takk takk. Du så ikke tilfeldigvis noe pris vel? Uansett så får jeg ta en ltf. til de å få mer info:) For det er de samme som har nettbutikk på sprell.no
MissAntrop Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Nei, jeg gjorde dessverre ikke det - det stod så høyt oppe Men det er nok lurt å ringe butikken (tlf 22374050). Fant det ikke på nettsiden deres.
*Magic* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Nei, fant det ikke på nettsiden deres jeg heller, så jeg ringte til de. Bestilte det like gjerne;) Får det i postoppkrav til uken. Da var julegaven til gutten min i orden. Skal vedde på at han blir fornøyd:) Igjen, takk for hjelpen.
MissAntrop Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Så bra at du fikk ordnet det da! Hyggelig å kunne hjelpe Hva kostet det, forresten?
*Magic* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 Den nette sum av kr. 999,- + porto/oppkravsgebyr kr. 119,- Blir billigere for meg å få det tilsendt enn å hente det selv, så da var ikke det noe å tenke på. Hvitt stod øverst på listen, men sort kom som en god nr. 2 - så jeg får være fornøyd med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå