Gå til innhold

På overtid..menssmerter


Anbefalte innlegg

Skrevet

er her igjen.. synes det er bedre å spørre dere som nettop har vært igjennom dette :)

Er 8 dager over termin, og idag har jeg skikkelig rygg *tak* og mens smerter.. ikke noe som kan kalles rier enda men har hatt noen *tak*..

 

Men murringene er der konstant..

Var til jordmor for et par dager siden.. og har blødd litt den dagen .. og igår.. men mest brunt (sorry detaljer) .. men nå kom det rødt slimaktig blod..

 

Kan dere dele deres erfaringer om de er like med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan det skje når som helst ja;) begynte med blodblandet utflod og små tak i hoftene til meg;)

Skrevet

Da er det nok noe på gang! Det var sånn det startet siste fødselen til meg. Menssmerter en dag, og neste dag begynte jeg og blø, og så startet riene skikkelig.

 

Lykke til:)

Skrevet

hvor fint hadde ikke det vært??.. blir sikkert satt igang på mandag da om det ikke skjer noe i helga..:)

 

flere med samme??

Skrevet

sånn det startet her også. hopp i høyet med mannen og ligg med beina opp etterpå så får du nok fortgang på sakene ja!

Skrevet

hihi.. jah.. det kunne jeg gjort. men han er så opptatt idag :)

Skrevet

Vask hus ;) det jeg gjorde og plutselig var det baby:)

Masse lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...