NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 er her igjen.. synes det er bedre å spørre dere som nettop har vært igjennom dette Er 8 dager over termin, og idag har jeg skikkelig rygg *tak* og mens smerter.. ikke noe som kan kalles rier enda men har hatt noen *tak*.. Men murringene er der konstant.. Var til jordmor for et par dager siden.. og har blødd litt den dagen .. og igår.. men mest brunt (sorry detaljer) .. men nå kom det rødt slimaktig blod.. Kan dere dele deres erfaringer om de er like med meg?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Da kan det skje når som helst ja;) begynte med blodblandet utflod og små tak i hoftene til meg;)
trøndermamma Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Da er det nok noe på gang! Det var sånn det startet siste fødselen til meg. Menssmerter en dag, og neste dag begynte jeg og blø, og så startet riene skikkelig. Lykke til:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 hvor fint hadde ikke det vært??.. blir sikkert satt igang på mandag da om det ikke skjer noe i helga.. flere med samme??
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 sånn det startet her også. hopp i høyet med mannen og ligg med beina opp etterpå så får du nok fortgang på sakene ja!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 hihi.. jah.. det kunne jeg gjort. men han er så opptatt idag
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Vask hus det jeg gjorde og plutselig var det baby:) Masse lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå