Gå til innhold

Hvordan kle seg i minnestund??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i minnestund til svogeren til min sjef idag, han har hatt gutta mine i barnehagen og var en helt topp gutt som gikk bort i en ulykke så alt for tidlig!!

Lurer på om jeg kan ha på meg dongribukse og en svart topp, eller burde jeg hatt svart bukse også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror jeg hadde valgt svart bukse. Jeg mener man skal "pynte" seg litt i minnestund, men ikke være utfordrende kledd, mye sminket eller for "festpyntet", om du skjønner.. dropp store smykker, oppsatt hår o.l.

Skrevet

Hadde bare tenkt å ta på litt maskara, er ikke den som gråter lettest, men er vel en viss fare for at tårene kommer i dag, snille, gode, flotte gutten!!

Skrevet

Ja, huff.. det er forferdelig tragisk og urettferdig når unge dør. Er noen år siden nå da, men jeg opplevde å miste en jeg jobbet sammen med. Frytkelig tungt, og uforståelig. Hvorfor må noen dø unge? Det er vel ikke meningen det. Håper dere får en fin minnestund. *klem*

Skrevet

hei. vi ahdde nettopp minnstund for mamman sin.. da hadde de fleste hverdagslige klær på seg.. ville kanskje ikkje valgt dongribukse!

Skrevet

Tror jeg får kjøre å se om de har svart bukse (på den ene mulige butikken her oppe), trenger uansett en ny svart bukse, den jeg ikke finner og som er den eneste jeg har, begynner å bli slitt, og den er fryktelig lav i livet!!

Takk for svar jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...