pandabjørn Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jeg har ikke tall på hvor mange kynnere jeg har hatt i dag det er mange heldigvis ikke vonde men nå har jeg hatt kynnere i minst 15 min og det er ganske ubehagelig særlig når jeg sitter.. har begynt på min 38 uke altså 37+0 i dag, og skal ha ks om 12 dager så jeg må spørre dere hvor lenge varer deres kynnere??
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg er LITT kortere på vei enn deg, da... ;P Er straks 14 fullgåtte uker, men har både i forrige svangerskap og også dette svangerskapet begynt med kynnere rimelig tidlig. Jeg har egentlig ikke regnet ut hvor lenge disse kynnerne holder på, men jeg vet at flere av dem er i minst en halvtime! Livmora er da steinhard hele tiden, og noen ganger gjør de også ganske vondt -i tillegg til å være ubehagelige. Vet ikke hvor normalt dette er jeg, men jeg trøster meg i alle fall med at jeg hadde det sånn forrige svangerskap også, og da fødte jeg ei frisk og fin tulle til termin.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Mine varer bare et halvt minutt, toppen ett minutt... Vet ikke hva som er vanlig jeg, men så lenge de ikke kommer i intervaller er det vel ufarlig. Men sikkert lurt å ta det litt med ro:-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Mine varer i toppen 1 minutt, men har de veldig ofte (er i uke 33). Syns 15 minutter hørtes veldig lenge ut. Du skal ikke ta en prat med jordmor da? Det er vel greit at fødselen ikke starter før keisersnittet ditt!!
Sussa jan 2016<3 Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 når de kommer, kommer jo ann på ka eg gjør, har eg gjort mye og e sliten kommer de tettere og varer lengre.... og noen ganger kjennes magen steinhard ut når eg står opprøyst og da kan det vare lengre... men som oftest kommer de når eg e sliten på kveldene og om natta men de varer ikkje så lenge 30 sek pluss minus. har 11 dager til termin
pandabjørn Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 sussa skal ha en til;) hei ser at du har termin den dagen jeg skal ha ks jeg sliter fortsatt med kynnere særlig høyt oppe til høyre side, og det gjør litt vondt faktisk.. ikke stresser jeg så mye heller, hvis det ikke gir seg til i morra tror jeg kanskje ringer jm mi for å høre hva hun har å si...eller så kan jeg sende henne en sms å spørre om det er noe jeg kan gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå