Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 ehh.. trodde dette kom bare i rompa jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 ja, det var det jeg også trodde, men hva kan det være da?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 hei. Hemoroider får man kun i endetarmsåpningen. jeg har erfart dette selv, og det er jammen ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hemorider kan man få inni endetermen og i endetarmsåpningen. Ikke i skjeden. Kanskje du har vorter eller nå slikt?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Du får feilinfo her! Jovisst kan man få hemorider i skjeden, det kan være svært ubehagelig der også (man kaller det åreknuter når de sitter i skjeden eller nedover beina). Snakk med legen din eller jordmor å få sjekket det ut - ikke bruk behandling som er beregnet på de i baken. Åreknutene kan trombosere - blodet koagulerer - dette er kjempevondt, de kan også sprekke og man kan blø ganske kraftig fra skjeden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 ok, det var det eg syntest å ha hørt før, men så visste eg det ikkje sikkert, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 ;-) Det er mange plager som "rammer" oss gravide - bra kroppen stort sett kommer seg tilbake til sånn den var før svangerskapet etter fødselen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå