Bebis lucas08 venter en til Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg klør og klør der nede og det svir. er sikker på at det er sopp.. noen som vet hvor lenge det tar før det forsvinner viss jeg ikke bruker canesten? har ikke lyst¨å bruke medisiner på det.
Maigullet Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Vet ikke helt om du blir kvitt det uten canesten jeg... - men det er jo helt trygt å bruke canesten selv om du er gravid da!! - Eventuelt kan du prøve med sånne stikkpiller med melkesyre som du får kjøpt på apoteket. Vivag tror jeg kanskje de heter. De opprettholder den sure pH'en i skjeden,- og er med på å forebygge sopp. - men jeg vet ikke om det hjelper når du først har fått en soppinfeksjon da...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Canesten er trygt i svangerskapet! Eneste man ikke skal bruke, er den plastdingsen (husker ikke hva det heter) til å innføre stikkpillen med. Det er MANGE gravide som plages med dette. Har du sopp så kan du jo først prøve dette, og se om det forsvinner. Og hvis ikke, kanskje legen har noe du kan bruke. Det er ihvertfall ikke farlig.
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 hei takk for svar men det var ikke helt det jeg lurte på.. det jeg lurte på var hvor lang tid det tar før det går over av seg selv.... men men får nok prøve canensten da..
eggstokk Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Har du noen gang sett et brød med mugg/sopp på?.....Du kan gjøre et eksperiment med brødet og se hvor lenge det kan ligge etter at det har fått mugg før det forsvinner igjen. :-) Tjihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå