Gå til innhold

Det snør det snør....tiddelibom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig er trærne ikkje grå men kvite...... det er fint.... men eg er ikkje gla i snøen.... ikkje vil eg ha glatte veier heller...... Men fint er det og ungene jubler....

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAA, det snøøøøøør!! Jeg blir så glad av å se de hvite fnuggene dale ned...blir visst aldri voksen, jeg. Det blir jo så fint ute!!! Ok, glatte veier er ikke noe stas, men syns likevel det er herlig med litt vinter!

Skrevet

ELSKER vinter og snø! og nå snør det som bare det!!!! JIPPI!!! :o)

Skrevet

Jeg elsker snø, selom veiene blir glatte og snøen forsvinner iløpet av veldig kort tid ( bor i Bergen).

Kommer fra nord-norge da, kan være derfor jeg er så glad i snø. Finest er det hvis det er snø i jula :)

Skrevet

snø her og! Lite men dog.....blir helt nydelig ute :)

Har allerede funnet frem kongerøkelsen jeg......hihihihihi (blir jo tidligere og tidligere hvert år det - knis)

Åh som jeg gleder meg til bebis kommer og til julen og det å bli mamma og nå blir klumpen i halsen stor........ :D

Skrevet

dere bor kanskje langt nord siden det snør hos dere??

ser at ei bor i Namsos og de andre står det ingen ting om i profilen :(

heldigvis snør det ikke her i Tønsberg, for her skinner sola av og til faktisk......jeg vil ikke ha snø før i desember jeg hehe

Skrevet

Trenger ikke bo så langt nord... Jeg bor i Møre og Romsdal og her daler det ned. Helt nydelig, men veldig kjedelig siden vi bygger hus og ikke har fått det tett. Sukk...Litt delte følelser nå...

Skrevet

D snør her i Trøndelagen også :)

D er rene julestemningen her nå. Jeg elsker hvit vinter - vil mye heller ha snø fremfor regn!!

Så, nå er d på tide å få rumpa opp av sofaen (lettere sagt enn gjort...) og hoppe i uteklærne (tar vel et kvarters tid før jeg finner føttene mine) og rulle ut i snøen og se på at gubben og tuppa på 4 lager snømann. Tror jeg egner meg best til englelaging i snøen jeg ;P

Ha en fin søndag!

Skrevet

det snør i bergen!;) så vi bor ikke akkurat noe særlig langt nord liksom... hehe

her har det vært snø siden fredag da.. er nydelig sol ute.. vi har vært på tur..nå ser sambo på cup finalen. og snuppa sover..så da sitter jeg å slækker.. når snuppa våkner skal vi til mamma og søstern min og gå ut ake..;)

Skrevet

Å, blir helt misunuelig her jeg sitter jeg!!! Her i Moss blåser det bare...

Men vi har vært en tur i skogen og kost oss, der var det lunt og deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...