Gunni_2 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det en eller flere tv-reklamer som dere synes er morsomme? Jeg ler hver eneste gang jeg ser reklamen for Netcom, med han fyren som går ut av bilen sin for å jage vekk ei ku som står midt i veien for han, hehe :-)
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Ja, den digger jeg:D hahahha:) Ringer du for å si at jeg har feit rævv lissom??? hahaha...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 ÅH, Jeg HAAAATER den reklamen jeg! Får krampe inni meg hver gang den kommer! og soloreklamen hater jeg! "Sexbombe,sexbombe..." Fysj!!!! Kommer ikke på noen morsomme nå, for jeg ble så irritert av å tenke på de to andre reklamene her kjenner jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå