MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 I dag skal jeg og samboer ut i den nye huset og stable litt ved og rydde litt. Flytter inn om en ukes tid. Så akl vi hjem i liligheten og kose oss med pizza og IDOL... WIIIIHAAAA:D I morgen skal vi bort i huset igjen med noen folk og kose oss med et par øl.. Hihihih.. deilig.
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg og samboer skal på SPA-helg alla Julebord med jobben hans. Mor skal ha Leon!!! Masasje, rafting, champagnetur (?), middag, dans, musikk, drikka, kos, SOVE! Gleder meeeeeeeeg!!!!! Ha en fin helg!
MikroMidas Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Denne helgen kommer en gammel tante fra vestlandet på besøk til mine foreldre, så da er vi invitert på lørdagskos der. Og så må vi ut og finne kjøkkenfliser. Det er vel det som er spikra. Resten tar vi på sparket (:
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 idag skal vi kose oss med idol og kylling og peiskos )) imorgen skal vi muligens ut,er ikke sikker enda..
Grorüd.. Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 I kveld skal vi bare slappe av og kose oss med en film når lusken har lagt seg. I morgen skal vi besøke et vennepar av oss som har ei datter på halvannet år:) Og så skal vi i bursdagsfest for ei venninne av oss på kvelden. Mamma skal passe lusken Blir deilig å ut litt! God helg!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Driver å gjør klart til 30 års lag for mannen min som han ikke har en ide om at skal være :-) Han tror vi skal på danskebåten, hehe. Eller sydentur uten datteren vår.. Men han tar grundig feil. for vi skal faktisk være hjemme :-) Og mange av vennene hans da!
M-N & sassy-susie Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 har bursdag idag, så får familie å venner på besøk.. skal servere pizza å kaker imorra skal eg å 2 av mine bestevenninner feire bursdagene våre.. med ca 70 gjester blir såååå gøy!!!
Den drygaste Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 i kveld blir det kos med god mat og drikke og idol, i morgen er jeg litt usikker,skal mest sannsynlig ut på byen med noen gamle venner av meg, det blir kjekt. søndag skal jeg soooove
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 Er så deilig å ha en dag sånn immimellom med bare sambo ja.. Gleder meg så sykt til i morgen.. Bare kooos med venner og ØL!!! Sove lenge på søndag.. jippiiii
Prish Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg har eksamen på tirsdag, så denne helgen går nokk til LESING, LESING og atter LESING. Blæææææ
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 i dag blir det god mat og idol, i morgen blir det god mat og skal vi danse.... hehe... her går det på mat og tv.. Skal kverke ei flaske vin i kveld og da, i morgen skal mannen opp med ungene )
trøndermamma Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 *snufs* Skal jobbe i morgen jeg:( Søndag skal vi være hjemme og bare slappe av. Har tenkt å finne fram akebrett og ut å ake sammen med ungene (har kommet endel snø her) Etterpå skal vi lage en god kalkunmiddag og bare kose oss:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 mohahahaah.. i dag skal jeg bare kose meg hjemme, har barnefri og kjæresten skal på topp-fotball bankett. I morgen skal jeg til Lillestrøm og feste litt i cup-finale-teltet og sove over hos kjæresten i Oslo. Så skal jeg på cup-finalen og synge høyt for LSK på søndag. Dette blir en flott helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå