Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Alt jeg tenker på er mat mat mat. Spiser til jeg er stapp mett. I går f.eks bestillte vi en stor pizza fra dolly. Jeg spiste to stykker over en halv pizza. Var helt dårlig etterpå. Hadde lyst til å spy det opp igjen men gjorde det ikke fordi sambo var hjemme. Har aldri kastet opp før, men tenkr mye på det. Jeg klarer ikke kontrolere meg når det gjelder mat. Spiser alltid mer enn sambo og sluker maten. Får så utrolig dårlig samvittighet etterpå. Ligger og tenker på det hver kveld, at nå skal jeg slanke meg. Ikke spise mer. Men neste dag er det på han igen..... Jeg vet at jeg snart kommer il å trakke over grensen og kaste opp. Hadde jeg bare kunnet spise normlt og ikke bare tenke på mat. Er dette bgynnelsen på et problem??
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 To stykker over en halv pizza er ikke definert som overspising.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Overspising handler ikke bare om å innta store mengder mat, men mest av alt om følelsen av å miste kontroll, ikke klare å stoppe, spise mye mer enn hva godt er og hva en hadde planlagt, etterfulgt av dårlig samvittighet. Høres for meg ut som et problem så lenge du selv føler at dette ikke er en måte du ønsker å leve livet ditt på. Og selvfølgelig kan det bli et langt større problem om du ikke gjør noe med det. Håper at du klarer å ta tak i livet ditt og få den hjelpen du trenger for å komme ut av det. Klem, F.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå