emlyn Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Begge jentene mine er dødssultne om kvelden (sover mye om dagen). Hun ene tåler ikke mme, og ligger derfor og suger ved puppen hele kvelden. Vet ikke om det er tilfeldig, men hun sover også veldig godt om natta - 5-6 timer i det siste. Siden jeg ikke har nok melk til begge om kvelden, får søsteren mme om kvelden - 2 flasker. Hun ammes litt innimellom også. Men nå tror jeg hun trenger mer mat. Hun er VELDIG sulten om kvelden og natta, i natt ga hun seg ikke før kl 3! Da hadde søsteren sovet i 3 timer allerede... hadde jo vært deilig hvis begge sov så godt. Hvor mye mme kan man gi når man ammer i tillegg? Vet det er begrensninger når de bare får mme, men tror dere hun kan få f.eks. 3-4 flasker (hun drikker alt fra 60 til 150 ml hver gang, vanskelig å forutsi) på en kveld? De er 11 uker i dag, og hun som får mme er vel rundt 6 kg nå. På forhånd takk!!
Poteto Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 viss du ammer først, så gjer du mme etterpå.. dei "sier" ifrå når dei er mette. så bare prøv deg frem
rødhette* Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Beklager, vet ikke hvordan det er med mme-begrensninger når de får mm i tillegg. Vet bare at det er begrensning på 1 l når de kun får mme. Men ang. hun som du sier er allergisk - har dere prøv den typen de har på apoteket, hypoallergen-nan'en?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Det er ingen begrensninger på mm i tillegg til mme. Bare man holder seg under 1 liter mme i døgnet, så kan de få så mye mm de bare vil i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå