mammaTilLinnea Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 er 30+5, og har i det siste begynt å bli tungpustet, som om jeg ikke får nok luft... syns kanskje det er litt tidlig jeg men...
anneli84 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 var vel noe rundt der jeg begynte å slite og. fårpuste liksom,men oksygenet kommer liksom ikke frem til toppen:) hehe er nå i uke 37,og har nå blitt myyye verre. så er glad det ikke er lenge igjen nå.. hehe
Serial mom Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Oi,det husker jeg ikke helt. tror det var rundt 28-30 uker en gang... Det har gitt seg nå,ble mye lettere å puste etter 35-36 uker,antagelig fordi frøkna har lagt seg helt ned i bekkenet. Er 38+2 idag. Tror nok det er ganske individuelt,men om magen din synker litt etterhvert,så blir det ihvertfall bedre plass å puste på. Er ekkelt å føle at man ikke får nok luft:-(
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Er i uke 38 no, og har ennå ikke kjent noe jeg... SF-mål er normale, så har vel bare veldig små lunger eller noe, hehe...
dollylille Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 hvordan tungpustet er dere? har slitt med d noen dager nå, r 29 + 3, spes på kveldene. d høres nesten ut som jeg har astma.
JANUAR GLEDE Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg hadde det slik før, nå er jeg noe bedre. Min lege fant ut at jeg hdde alt for lavt blodprosent hb ned i 9, referanse nr for disse verdiene er rundt 11-14 tror jeg. Da ble jeg satt på ferro retard og jeg drakk mye appelsin juice, for c-vitamin bedrer jern opptaket. No har hjerte banken tungpustheten gitt seg:) Mål hbeen din og se om dette er årsaken. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå