Gå til innhold

tungpustet? når ble dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 30+5, og har i det siste begynt å bli tungpustet, som om jeg ikke får nok luft... syns kanskje det er litt tidlig jeg men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var vel noe rundt der jeg begynte å slite og. fårpuste liksom,men oksygenet kommer liksom ikke frem til toppen:) hehe er nå i uke 37,og har nå blitt myyye verre. så er glad det ikke er lenge igjen nå.. hehe

Skrevet

Oi,det husker jeg ikke helt. tror det var rundt 28-30 uker en gang... Det har gitt seg nå,ble mye lettere å puste etter 35-36 uker,antagelig fordi frøkna har lagt seg helt ned i bekkenet. Er 38+2 idag. Tror nok det er ganske individuelt,men om magen din synker litt etterhvert,så blir det ihvertfall bedre plass å puste på. Er ekkelt å føle at man ikke får nok luft:-(

Skrevet

Er i uke 38 no, og har ennå ikke kjent noe jeg... SF-mål er normale, så har vel bare veldig små lunger eller noe, hehe...

Skrevet

hvordan tungpustet er dere? har slitt med d noen dager nå, r 29 + 3, spes på kveldene. d høres nesten ut som jeg har astma.

Skrevet

Jeg hadde det slik før, nå er jeg noe bedre. Min lege fant ut at jeg hdde alt for lavt blodprosent hb ned i 9, referanse nr for disse verdiene er rundt 11-14 tror jeg.

Da ble jeg satt på ferro retard og jeg drakk mye appelsin juice, for c-vitamin bedrer jern opptaket.

No har hjerte banken tungpustheten gitt seg:)

Mål hbeen din og se om dette er årsaken.

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...