Gå til innhold

må bare spörre... litt ekkelt men

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser deres utflod ut? leste et sted at fostervann er hvitgrumlete liksom. noen ganger kjenner jeg liksom at det renner til og da har jeg en del blött i trusa som er blankt og litt hvitt. ikke så tjukt heller..

velger å väre anonym på denne jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er blankt eller hvitt når det er fuktig, og når det tørker så blir det hvite flekker i mørk truse. Tror ikke det er fostervann, for det har vært sånn hele svangerskapet.

Skrevet

Høres ut som sånn jeg har, ja :-). Må bruke truseinnlegg konstant. Var stressa i begynnelsen, for det kjente ut som når jeg hadde mensen, så jeg gikk å sjekka hele tiden om det var blødninger, men gudskjelov var det bare sånn annen gugge ;-)

Skrevet

hei! jeg har det også slik! legen sa til meg at dette var helt normalt, og at det bare var utflod...

Skrevet

Høres ut som det du har er utflod.

Fostervann er blankt og nesten lukt løs, kan lukte litt svakt søtt.

du vil ikke få spor etter det i trusa når det tørker..

Håper du skjønner hva jeg mener, er ikke så flink til å forklare serru.. :-)

Skrevet

Hei!

Litt større mengder utflod når man er gravid enn når man ikke er det, er helt normalt, så lenge det er hvitt/svakt gult og ikke lukter vondt. Det har nemlig jeg nå, og hadde det i forr sv.sk. Har snakket med lege OG jordmro om det, og begge sier det samme. Begynner det derimot å lukte vondt bør du gå til lege å ta en sjekk, for da kan det være en infeksjon, feks sopp, og dette trenger jo behandling. Bare bruk truseinnlegg, og skift dette flere ganger daglig etter behov. Bedre enn å måtte vaske flere truser... Og dersom hormoner (eller senere når babyen blir større og presser på blæra) gjør at du lett lekker urin, så er Tena Lady et godt alternativ til vanlige truseinnlegg...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...